تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812804964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توليدکننده و مصرف‌کننده در انتظار پايان تحريم‌ها/ تحريک تقاضا، لازمه ورود به شرايط پساتحريم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۳۰ق.ظ)
سلطاني تاکيد کرد: توليدکننده و مصرف‌کننده در انتظار پايان تحريم‌ها/ تحريک تقاضا، لازمه ورود به شرايط پساتحريم موج- نايب رئيس اتاق بازرگاني ايران گفت: متأسفانه با توجه به شرايط تحريمي و رکودي، توليدکننده و مصرف‌کننده در انتظار برداشته شدن تحريم‌ها هستند تا با توجه به اتفاقات روز در بازار فعاليت کنند.
پدرام سلطاني، نايب رئيس اتاق بازرگاني ايران، با ارزيابي خود از تحريک تقاضاي در بازار با بسته خروج از رکود به خبرنگار خبرگزاري موج گفت: بسته اقتصادي در قالب سه بخش عنوان‌ شده است که ابتدا ارائه تسهيلات 25 ميليون توماني براي خريد خودرو، وام 10 ميليون توماني براي خريد کالاي در قالب کارت اعتباري و خريد دين براي فروش کالاهاي واسطه‌اي براي توليدکنندگان است.
وي ادامه داد: دولت نياز اقتصاد به حرکت از سوي دوره تحريم به پساتحريم را درک کرده است و مي‌خواهد با تزريق بسته‌هاي مسکني به اقتصاد و کمرنگ ساختن چالش‌هاي فعلي، به سمت اين دوره حرکت کند.
عضو هيأت نمايندگان اتاق بازرگاني تهران تاکيد کرد: پس زماني که بسياري از تحريم‌ها برداشته شود فضاي جديدي بر اقتصاد کشور حاکم مي‌شود و بنگاه‌هاي اقتصادي مي‌توانند قراردادهاي همکاري جديدي را امضا کنند، بنابراين اگر اين بسته مطابق برنامه‌ريزي‌ها موفق شود، بخشي از التهاب‌ها از بين مي‌رود و به واحدهاي توليدي کمک شده است تا حداقل در ظرف مدت‌زمان چندماهه، توليد را رونق بخشند.
عضو هيأت رئيسه اتاق بازرگاني ايران با اشاره به اينکه خروج از رکود لازمه ورود به بازارهاي جهاني است، تصريح کرد: مطمئناً با توجه به استقبالي که تاکنون کشورهاي خارجي براي ورود به اقتصاد ايران داشته‌اند، در دوران پساتحريم نيز تعامل گسترده‌اي با بنگاه‌هاي اقتصادي آغاز مي‌شود.
سلطاني با اشاره به چرايي اين نوع تحرک بخشي در فضاي پساتحريم گفت: توليدکننده و مصرف‌کننده هر دو دست نگه داشتند تا ببينند پس از برداشته شدن تحريم‌ها چه اتفاقي در کشور مي‌افتد. بر اين اساس مصرف‌کننده منتظر تنوع بيشتر، قيمت مناسب‌تر و شرايط خريد سهل‌تر است، اما؛ از طرفي سرمايه‌گذار نيز منتظر کاهش هزينه‌هاي مبادلات، آسان‌تر شدن فضاي تأمين مالي، ارزان‌تر شدن سرمايه‌گذاري و مشارکت با سرمايه‌گذار خارجي است.
وي گفت: در سال‌هاي اخير به علت مشکلات پيش‌آمده از تحريم و مسائل داخلي، گردش نقدينگي در اقتصاد کشور کند شده و اين کندي باعث رکود شده است. بدين‌ جهت دولت در بسته اقتصادي خود با ايجاد انبساط در اقتصاد کشور البته در حد کنترل‌شده و همين‌طور تحريک تقاضا، مي‌خواهد اين رکود انتظاري را تا حدي تحت تأثير قرار دهد. ضمن اينکه قدرت خريد مصرف‌ کننده هم با انواع تسهيلاتي که در آن تعريف و طراحي‌ شده است، افزايش خواهد يافت.
سلطاني در پايان خاطرنشان کرد: معتقدم اين بسته مي‌تواند تأثير خود را بر اقتصاد بگذارد، اما؛ اين تأثير آن‌قدر چشمگير نيست که بگويم حلال تمام مشکلات است همان‌طور که اعلام شد دوره اجراي اين طرح شش‌ماهه است و دولت مي‌داند اين اتفاق تنها يک مسکن است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن