تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812812303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمینه فعالیت محققان در استان فراهم است/ ضرورت ارتباط علم با صنعت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در مراسم افتتاح نمایشگاه فناوری‌ های نو و پیشرفته تبریز عنوان شد؛
زمینه فعالیت محققان در استان فراهم است/ ضرورت ارتباط علم با صنعت

آذربایجان شرقی


شناسهٔ خبر: 2965388 - پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲
استانها > آذربایجان شرقی

تبریز – استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه زمینه فعالیت محققان در استان فراهم است، گفت: از تمام پژوهشگران و طرح های علمی درجهت توسعه استان حمایت می کنیم. به گزارش خبرنگار مهر، سومین جشنواره و نمایشگاه فناوری‌های نو و پیشرفته تبریز بعداز ظهر پنج شنبه در نمایشگاه بین المللی تبریز و باهدف ايجاد ارتباط بين دانشگاهيان و فناوران با بخش‌های مختلف اقتصادی و اجرایی، زمينه ‌سازی برای افزايش صادرات محصولات و خدمات دانش ‌بنيان، جذب سرمايه‌ گذاری برای طرح ‌های اقتصادی دانش‌بنيان و ايجاد فضای مناسب كسب و كار برای نخبگان علمی و فناوری، بسترسازی برای تكميل چرخه تجاری‌ سازی علم و فناوری، کاربردی کردن توانمندی ‌های پژوهشی و فناوری استان، معرفی اختراعات فناورانه و ايده‌های دانش ‌محور و حمايت از شكل ‌گيری شركت ‌های دانش‌ بنيان افتتاح شد. این نمایشگاه با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود و به گفته دبیر این جشنواره این نمایشگاه تلاشی در راستای توسعه فعالیت های شرکت های دانش بنیان در آذربایجان شرقی است. گفتنی است که سومین نمایشگاه و جشنواره فناوری های نو و پیشرفته ربع رشیدی از امروز تا ۲۴ آبان ماه جاری میزبان علاقه مندان، پژوهشگران، محققان و دانشگاهیان است. زمان بازدید عمومی از این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۵ لغایت ۲۰ اعلام شده است.

اقتصاد کشور توسط محققان و پژوهشگران شکوفا می شود استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح نمایشگاه فناوری‌ های نو و پیشرفته تبریز با بیان اینکه اقتصاد کشور توسط محققان و پژوهشگران شکوفا می شود، گفت: توسعه پایدار کشور بدون حضور محققان و پژوهشگران ممکن نیست و در این راستا مسئولان دولت تدبیر و امید حمایت ویژه ای از محققان و پژوهشگران به عمل می آورند. اسماعیل جبارزاده با تاکید بر اینکه بخش بزرگی از مشکلات کشورمان می تواند به دست دانشگاهیان و محققان برطرف شود، ادامه داد: باید محققان و پژوهشگران در تمام عرصه های حضور فعالی داشته باشند و به توسعه و پیشرفت کشور کمک کنند. وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت های علمی ما در استان حمایت از شرکت های دانش بنیان است، افزود: باید زمینه لازم را برای فعالیت نخبگان و محققان فراهم کرد و ارتباط دانشگاه ها و صنایع را با شرکت های دانش بنیان افزایش داد. استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت ارتباط علم با صنعت گفت: اگر دانشگاه ها و صنایع باهمدیگر ارتباط خوبی برقرار کنند درآن صورت کشور رو به جلو خواهد رفت. جبارزاده با بیان اینکه مسئولان وظیفه دارند زمینه مساعد را برای فعالیت پژوهشگران فراهم کنند، افزود: حمایت از محققان و طرح های علمی بدین خاطر است که با دست توانای محققان و پژوهشگران درکنار حمایت مسئولان می ‌توان کشور را به عنوان ابرقدرت علمی در دنیا مطرح کرد. وی به ظرفیت های علمی آذربایجان شرقی نیز اشاره کرد و گفت: آذربایجان شرقی اساتید دانشگاهی و محققان بسیاری دارد و به عنوان قطب علمی کشور محسوب می شود و این استان به عنوان منطقه ویزه علم و فناوری در کشور معرفی شده است که همگی نشان از قابلیت ها و پتانسیل های این استان است.

۷۵۰ طرح فناورانه در نمایشگاه ربع رشیدی تبریز شرکت کرده اند دبیر سومین جشنواره و نمایشگاه فناوری ‌های نو و پیشرفته تبریز (ربع رشیدی) نیز در ادامه این مراسم با ارائه آماری از این نمایشگاه گفت: ۷۵۰ طرح فناورانه در نمایشگاه ربع رشیدی تبریز شرکت کرده اند. علی جهانگیری با بیان اینکه ۹۳۷ طرح فناورانه برای ارایه در این نمایشگاه ثبت شده بود که بعداز بررسی ها ۷۵۰ طرح شرکت داده شد، ابراز داشت: سه طرح خارجی و ۷۰ طرح نیز از سایر استان ها در این نمایشگاه شرکت کرده اند. وی سپس در خصوص طرح های ارائه شده گفت: طرح های ارائه شده در این نمایشگاه در هفت نوع IT و برق و الکترونیک و لوازم خانگی، صنایع غذایی و کشاورزی، بهداشت، سلامت و مهندسی پزشکی، رادار و صنایع دفاعی تقسیم بندی شده است. جهانگیری سپس در خصوص اهداف این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه طرح ها به سرمایه گذاران معرفی می شوند و بستر لازم برای توسعه شرکت های دانش بنیان و حمایت از طرح های فناورانه فراهم می شود. لازم به ذکر است که اختتامیه سومین نمایشگاه فناوری های نو و پیشرفته تبریز ربع رشیدی نیز ۲۴ آبان ماه راس ساعت ۱۸ در محل نمایشگاه بین المللی تبریز سالن شمس تبریزی برگزار می شود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن