تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799100071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهاي جهاني نفت به دليل ورود ايران به بازار تا چند سال ثابت مي‌ماند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۱۱ب.ظ)
مدير عامل شرکت پتروناس: بهاي جهاني نفت به دليل ورود ايران به بازار تا چند سال ثابت مي‌ماند موج-مدير عامل شرکت نفت و گاز ملي مالزي (پتروناس) با تأکيد بر اين که با ورود نفت ايران به بازار جهاني پس از لغو تحريم‌ها قيمت نفت تا چند سال ثابت مي‌ماند، از کاهش 20 درصدي سود اين شرکت که کمک کننده به بودجه دولت مالزي است، خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، وان ذوالکيفلي وان عارفين، مدير عامل پتروناس، عرضه بيش از تقاضاي جهاني نفت و ورود توليدکنندگاني مانند ايران به بازار جهاني و کاهش قيمت‌ها را عامل کاهش سود پتروناس در سال جاري اعلام کرد و گفت که اين کاهش سود باعث شد ميزان پرداختي اين شرکت به دولت مالزي در سال جاري به طور قابل‌توجهي کاهش يابد.
سود بدون پرداخت ماليات شرکت ملي نفت و گاز مالزي موسوم به پتروناس در سه ماهه سوم منتهي به 30 سپتامبر سال جاري حدود يک ميليارد دلار در مقايسه با سال گذشته کاهش يافت.
مدير عامل پتروناس، گفت: درآمدهاي اين شرکت به دليل تداوم کاهش بهاي جهاني نفت و همچنين تداوم عرضه بيش از تقاضا باعث کاهش 25 درصدي سود پتروناس شده به گونه‌اي که اين رقم از 80 ميليارد رينگيت (20 ميليارد دلار) به حدود 60 ميليارد رينگيت (15 ميليارد دلار) رسيده است.
وي هنگام ارائه عملکرد سومين فصل سال مالي اين شرکت گفت: بهاي هر بشکه نفت در سه ماهه سوم سال گذشته 101 دلار بود که اين رقم در سه ماهه دوم امسال به 62 دلار و در سه ماهه سوم به 50 دلار رسيد.
مديرعامل پتروناس همچنين پيش‌بيني کرد: بهاي جهاني نفت به دليل لغو تحريم‌هاي ايران و ورود کشورمان به عنوان يک توليد بزرگ نفت به بازار جهاني باعث ثبات قيمت نفت در چند سال آينده شود.
اين مقام مالزيايي همچنين اعلام کرد:کاهش بهاي جهاني نفت و طولاني بودن اين کاهش باعث مي‌شود پتروناس در سال آينده تنها کمتر از سه ميليارد دلار به دولت کمک کند که اين رقم سال گذشته حدود 7ميليارد دلار بوده است.
يک دليل کاهش کمک پتروناس به دولت ناشي از تفاوت ارزش رينگيت در سال 2014 و 2015 به نسبت دلار است.
وي در ادامه خاطرنشان کرد به رغم اين که صنعت نفت در سطح جهاني بيش از 200 هزار نيروي کار خود را کاهش داده است، اما؛ اين شرکت قصد ندارد متصديان مشاغل دائم را کاهش دهد.
به گفته مديرعامل پتروناس، در حال حاضر سه هزار و 700 شرکت مرتبط با حوزه نفت و گاز در زير مجموعه اين شرکت مالزيايي ثبت شده‌اند.
ذوالکيفلي، با اشاره به دستاوردهاي شرکت پتروناس اعلام کرد: اين شرکت در سه ماهه سوم امسال در مقايسه با سال گذشته چهار درصد افزايش توليد داشته و با افزايش توليدات پيشين يا توليدات جديد عمدتا در کشورهاي مالزي، ويتنام، اندونزي و جمهوري آذربايجان ميزان توليد اين شرکت به دو ميليون و 300 هزار بشکه در روز افزايش يافته است.
در همين حال ايخال عبدالرحمان، نماينده منطقه خاورميانه شرکت نفت پتروناس براساس گزارش رسانه‌هاي کشورمان آمادگي اين شرکت را به منظور ازسرگيري واردات روزانه 50 تا 60 هزار بشکه نفت از ايران با لغو تحريم‌ها اعلام کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن