تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815453409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت جولیا رابرتس از حرکت اعتراضی جنیفر لارنس


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: حمایت جولیا رابرتس از حرکت اعتراضی جنیفر لارنس
جولیا رابرتس هنرپیشه هالیوودی موضع‌گیری جنیفر لارنس درباره اختلاف دستمزد میان بازیگران زن و مرد در سینمای هالیوود را باعث افتخار خود می‌داند.
به گزارش نامه نیوز ، بازیگر زن برنده اسکار، بفتا و گلدن گلوب که برای تبلیغ فیلم «راز درون چشمانشان» در برنامه «صبح به خیر آمریکا» حاضر شده بود، در پاسخ به سوالی درباره اعتراض جنیفر لارنس به اختلاف دستمزد زنان و مردان بازیگر در هالیوود گفت : «من او را تشویق می‌کنم. او جوان، پرشور و بااستعداد است و من کار او در برهم زدن این موضوعات را دوست دارم.»
او ادامه داد : «منظورم این است که او انرژی زیادی دارد و آنچه که در ذهن دارد را بر زبان می‌آورد، که به نظر من خیلی خوب است.» رابرتس هم اکنون به جمع دیگر ستاره‌هایی پیوسته که از نوشته لارنس با عنوان «چرا من از همبازی مرد خود کمتر دستمزد می‌گیرم؟» حمایت کرده‌اند. جینا دیویس یکی از کسانی بود که از لارنس به خاطر این نوشته تشکر کرد. اپرا وینفری هم پس از انتشار این نوشته به این نکته اشاره کرد که نوشته‌ای مانند این می‌توانست در سال 1985 منتشر گردد. البته در همین حال زنان مشهوری هم هستند که از اقدام لارنس حمایت نمی‌کنند. برای نمونه کیت وینسلت اینگونه صحبت کردن در مورد مسائل مالی را شایسته نمی‌داند. او به تازگی در این باره گفته است : «به نظر من صحبت کردن به صورت عمومی درباره این گونه مسائل مناسب نیست.»



منبع: خبرآنلاین


۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن