تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820494978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خودروها بايد از طريق کارت، سوخت‌گيري کنند / آخر آبان سهميه بنزين 700 توماني به پايان مي‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۲۷ق.ظ)
خودروها بايد از طريق کارت، سوخت‌گيري کنند / آخر آبان سهميه بنزين 700 توماني به پايان مي‌رسد موج-ساير رسانه ها؛مديرعامل شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران با تأکيد بر حذف نشدن کارت‌هاي سوخت، گفت: در حالي پايان آبان امسال استفاده از سهميه بنزين 700 توماني پايان مي‌يابد که اکنون 400 ميليون ليتر ذخيره از اين سهميه باقي مانده است.
مهر نوشت:
سيد ناصر سجادي درباره اخبار منتشر شده در برخي رسانه از حذف کارت سوخت، تصريح کرد: قرار نيست کارت‌هاي سوخت حذف شوند و همچنان خودروها بايد از طريق کارت، سوخت‌گيري کنند.
وي يادآور شد: بر اساس مصوبه هيات وزيران، سهميه بنزين 700 توماني تا پايان آبان اعتبار دارد و پس از آن باطل مي‌شود.
سجادي با يادآوري اين که هنوز 400 ميليون ليتر از سهميه بنزين 700 توماني در کارت‌هاي سوخت باقيمانده است، گفت: پيش‌بيني مي‌شود تا پايان آبان امسال، 50 ميليون ليتر از ميزان اين سهميه مصرف شود.
سجادي خاطرنشان کرد: بخشي از سهميه بنزين 700 توماني مربوط به خودروهايي است که ديگر تردد نداشته و يا اصلا وجود ندارند.
مديرعامل شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي خاطرنشان ساخت: کارت‌هاي سوخت به هيچ وجه حذف نخواهند شد و راهکارهاي مختلفي براي تداوم استفاده از اين آن‌ها ارائه شده، اما؛ هيچ‌يک نهايي نشده است.
سجادي درباره موضوع مطرح شده مبني بر احتمال اخذ مبلغ اضافي از رانندگاني که با استفاده از کارت جايگاه داران سوخت‌گيري مي‌کنند، گفت: دولت موافق اين روند نيست و تمايل ندارد وجه اضافي از رانندگان گرفته شود.
کارت‌هاي سوخت در سال 1386 براي سهميه‌بندي بنزين صادر و مقرر شد به مدت 6 ماه از آن استفاده شود، اما؛ 9 سال از مدت زمان بهره‌برداري آن سپري شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن