تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815608576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اکرمی: تغییر در نگرش، گامی اساسی در ایجاد تحول است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: همایش قطبی تجربیات برتر مدارس هوشمند کشور; اکرمی: تغییر در نگرش، گامی اساسی در ایجاد تحول است معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان صبح امروز در همایش قطبی تجربیات برتر مدارس هوشمند در تبریز با اشاره به ضرورت استقرار سیستم های هوشمند گفت: تغییر در نگرش، گامی اساسی در ایجاد تحول است .
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۱ آبان ساعت 10:02

خبرگزاری پانا+اکرمی: تغییر در نگرش، گامی اساسی در ایجاد تحول است

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،عاشور اکرمی صبح امروز در همایش کشوری قطبی تجربیات برتر مدارس هوشمند با اشاره به اجرای سند تحول بنیادین گفت: با اجرای این مهم فرصت برای ارتقاء کیفیت فراهم شده است. معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان با تاکید بر ضرورت استقرار سیستم های هوشمند در مدارس ادامه داد: ماموریت اصلی آموزش و پرورش کیفیت بخشی است
اکرمی رسالت سیستمهای هوشمند را انتقال سریع، صحیح و پایدار مطالب به دانش آموزان عنوان کرد و اظهار داشت: امروز ما می توانیم بطور کامل و صحیح با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در کوتاهترین و سریعترین زمان مطالب را به دانش آموزان انتقال دهیم.
معاون آموزش و پرورش استان در حوزه متوسطه تصریح کرد: پرداختن به هوشمند سازی مدارس یکی از راهبردهای اساسی کیفیت بخشی می باشد که در سند تحول بنیادین به آن تاکید شده است.
وی افزود: برای دستیابی به مدارس هوشمند باید در مباحث یادگیری، یاددهی، ارزشیابی و حتی برنامه درسی تحول ایجاد کرد.
عاشور اکرمی گفت: مهمتر از تحولات فوق ما باید به این باور و نگرش برسیم که امروز با گسترش ابعاد و حوزه های علم و تکنولوژی چاره ای جزء پرداختن به این مهم نیست.
اکرمی برگزاری همایش های اینچنینی را گامی مهم در راستای استقرار مناسب سیستم های هوشمند در مدارس دانست و اظهار امیدواری کرد که با تغییر نگرش در ابعاد مختلف موجب ارتقا بیش از پیش کیفیت در امر آموزش و پرورش باشیم.
در ادامه حسینی مشاور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ضمن تشریح سیاست های مجموعه در این حوزه، آخرین دستاوردها و ضرورت ورود و پرداختن سیستم آموزش و پرورش کشور را به این مقوله تشریح کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن