تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819800074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گفتگوی وزرای خارجه روسيه و آمريکا درباره سوريه


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: گفتگوی وزرای خارجه روسيه و آمريکا درباره سوريه
لاوروف و کری در حالی تلفنی گفتگو کردند که مخالفان اصلی دولت سوریه و برخی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس متن پیش نویس قطعنامه پیشنهادی روسیه را برای حل بحران سوریه رد کردند.
کد خبر: ۵۴۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۴ - 12 November 2015


وزیران امور خارجه روسیه و آمریکا در تماس تلفنی درباره کنفرانس بین المللی حل بحران سوریه که قرار است هفته آینده برگزار شود، گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری رویترز از مسکو، وزارت امور خارجه روسیه روز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد سرگئی لاوروف و جان کری در گفتگوی تلفنی آخرین تلاش ها در زمینه برگزاری دور دوم گفتگو های بین المللی در وین را با هدف بررسی راهکارهای مختلف برای حل سیاسی بحران سوریه مورد بررسی قرار دادند.

 وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد اهداف اصلی از گفتگوهای بین المللی در وین نزدیک کردن دیدگاه های گروههای مختلف در سوریه و تقویت گفتگوها میان طرف های درگیر در سوریه با مشارکت کشورهای بین المللی و منطقه ای تاثیر گذار است.

لاوروف و کری در حالی تلفنی گفتگو کردند که مخالفان اصلی دولت سوریه و برخی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس متن پیش نویس قطعنامه پیشنهادی روسیه را برای حل بحران سوریه رد کردند.

آنان می گوید هدف اصلی روسیه از ارایه این پیش نویس ابقای بشار اسد رئیس جمهور سوریه در قدرت و بی توجهی به صدای مخالفان است.


















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن