تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801770805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سالانه 8 ميليارد دلار سرمايه گذاري در صنعت برق لازم است/ 25 ميليارد کيلووات ساعت؛ ميزان صادرات برق کشور در برنامه ششم توسعه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ آبان ۱۳۹۴ (۲۱:۲۲ب.ظ)
مديرعامل توانير در مراسم اختتاميه نمايشگاه برق: سالانه 8 ميليارد دلار سرمايه گذاري در صنعت برق لازم است/ 25 ميليارد کيلووات ساعت؛ ميزان صادرات برق کشور در برنامه ششم توسعه موج - مديرعامل شرکت توانير با اشاره به نياز کشور به ايجاد سالانه 5 هزار مگاوات ظرفيت جديد برق، رسيدن به اين هدف را نيازمند 7 تا 8 ميليارد دلار سرمايه گذاري در سال دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، آرش کردي، مديرعامل شرکت توانير، در آيين اختتاميه پانزدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت برق ايران که عصر امروز (چهارشنبه) در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران برگزار شد، گفت: اگر امروز صنعت برق ما رتبه اول در منطقه را داراست، اين مهم با تلاش همه فعالان اين صنعت اعم از دولتي و خصوصي به دست آمده است.
وي افزود: در دوره پساتحريم با وجود سنگين ترين فشارها، کمترين مشکلي براي مردم ايجاد نشد هرچند به شرکت هاي دولتي و خصوصي صنعت برق سختي هاي زيادي را متحمل شدند.
کردي با بيان اينکه امروز صاحب يکي از بزرگترين شبکه هاي برق دنيا هستيم، خاطرنشان کرد: به طور متوسط سالانه 5 درصد رشد مصرف برق داريم که رقمي معادل 5 هزار مگاوات در سال مي شود که براي دست يابي به اين ميزان توليد، دست کم 7 تا 8 ميليارد دلار سرمايه گذاري سالانه نياز است.
وي با اشاره به دوره پسا تحريم و فعال تر شدن صنايع، رشد مصرف برق در سال آينده را حدود 7 درصد پيش بيني و اظهار کرد: صنعت برق ايران عرصه خوبي براي سرمايه گذاري است و در سه تا چهار سال آينده به دنبال جذب 25 ميليارد دلار سرمايه هستيم.
کردي گريزي هم به برنامه هاي آينده صنعت برق زد و گفت: افزايش راندمان نيروگاه ها، کاهش تلفات، بهبود ضريب شبکه بار، هوشمندسازي شبکه و بهينه سازي مصرف از مهمترين راهبردهاي آتي وزارت نيرو محسوب مي شوند.
وي توسعه صادرات صنعت برق را از اولويت هاي کليدي وزارت نيرو خواند و افزود: سال گذشته 90 درصد صادرات خدمات فني و مهندسي کشور، از آن وزارت نيرو بود که از اين رقم، 80 درصد سهم صنعت برق بود.
کردي با بيان اينکه تحريم ها و مشکلات ناشي از مطالبات مالي در داخل، برخي از فعالان صنعت برق را به خارج از کشور سوق داد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نيز 95 پروژه در خارج از کشور به ارزش 6.6 ميليارد دلار در دست اقدام است.
وي صادرات برق را در سال 88 حدود 6 ميليارد کيلووات ساعت اعلام کرد و گفت: اين رقم در سال 93 به 10 ميليارد کيلووات ساعت رسيد و بر اساس برنامه ششم توسعه بايد به صادرات 25 ميليارد کيلووات ساعت برق برسيم که در اين راستا، آيين نامه صادرات برق توسط بخش خصوصي ابلاغ شده است.
مديرعامل شرکت توانير در پايان با اشاره به روند برگزاري نمايشگاه صنعت برق، تصريح کرد: از همان روز اول نمايشگاه، فضاي رونق و اميدواري قابل حس بود و مطمئن هستيم اين رويداد به جذب تکنولوژي هاي جديد و امضاي قراردادهاي تازه در صنعت برق ايران کمک خواهد کرد.
پانزدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت برق ايران از 17 تا 20 آبان ماه با حضور 541 شرکت داخلي و خارجي در محل نمايشگاه هاي دائمي تهران برگزار شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن