تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820848708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اطلاعيه سازمان انرژي اتمي درخصوص يک خبر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ آبان ۱۳۹۴ (۱۷:۵۶ب.ظ)
اطلاعيه سازمان انرژي اتمي درخصوص يک خبر موج - سازمان انرژي اتمي در پي انتشار مطالبي نادرست در برخي رسانه ها، با انتشار اطلاعيه اي بر ضرورت رعايت اخلاق رسانه اي و ارائه اطلاعات صحيح به افکار عمومي تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، متن کامل اين اطلاعيه به اين شرح است:
«متاسفانه در روزهاي اخير تعدادي معدودي از رسانه ها در خصوص اقدامات سازمان انرژي اتمي مطالب غلطي را منتشر مي کنند و اين کار تا جايي پيش رفته است که حتي در رسانه ملي از قول دبير شوراي عالي امنيت ملي که جايگاه والايي در سياست و امنيت کشور دارد را منتشر مي کنند.
در اين مورد اخير که اميدواريم آخرين آن باشد از قول دريابان شمخاني گفته شده است که «پس از تذکر به سازمان انرژي اتمي جمع آوري سانتريفيوژها متوقف شده است.»
با توجه به تشابه اين نوع ادبيات با مورد قبلي که به نقل از يکي از نمايندگان محترم مجلس عنوان شده بود، بلافاصله سخنگوي سازمان با آقاي خسروي معاون رسانه اي دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي تماس گرفته و صحت و سقم موضوع را جويا شد.
آقاي خسروي پس از بررسي با سخنگوي سازمان تماس گرفته و اعلام کردند که هنگام بازديد جناب آقاي شمخاني از نمايشگاه مطبوعاتي در پاسخ سوال يکي از خبرنگاران در خصوص موضوع سوريه مطلبي را تاييد کرده است لاکن چون هم زمان خبرنگار ديگري در خصوص موضوع تذکر به سازمان انرژي اتمي سوال کرده بود، آن خبرنگار به اشتباه پاسخ جناب آقاي شمخاني به سوال روسيه را پاسخ به سوال خود تلقي و اين مطلب را منتشر کرده است.
جناب آقاي خسروي اعلام کرد: بلافاصله به سايت انتشار دهنده تذکر لازم داده شد و ضمن تماس با جناب آقاي جبلي معاون خبر صدا و سيما خواستار توقف پخش اين مطلب در شبکه هاي مختلف صدا و سيما شده است و در نتيجه عملاً از ساعت 20:30 دقيقه (19/08/94) پخش اين خبر در صدا و سيما متوقف شد.
سازمان انرژي اتمي ايران بدينوسيله به اطلاع عموم مي رساند که اقدامات اين سازمان به صورت روشن در مصاحبه با خبرگزاري هاي مختلف مطرح شده از جمله بيش از 20 خبرگزاري که مستقيماً در اين خصوص هنگام بازديد سخنگوي اين سازمان از نمايشگاه مطبوعات در اين رابطه از ايشان سوال نموده اند، پاسخ ها را به صورت دقيق منتشر کرده اند که از عموم مردم درخواست مي شود به اين منابع مراجعه کنند.
ضمناً از رسانه هاي مختلف دعوت مي شود به منظور اطلاع رساني صحيح و جلوگيري از مشوه نمودن اذهان عمومي قبل از انتشار مطالب مرتبط با اقدامات سازمان انرژي اتمي از طريق اداره کل ديپلماسي عمومي و اطلاع رساني و يا سخنگوي سازمان از صحت مطالبي که قرار است منتشر کنند اطمينان حاصل نموده سپس مبادرت به انتشار مطالب خود نمايند.»













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن