تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815437193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخگوي نيازهاي مردم در حوزه سلامت هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۳۹ب.ظ)
ديناروند: پاسخگوي نيازهاي مردم در حوزه سلامت هستيم موج - معاون وزير بهداشت و رئيس سازمان غذا و دارو گفت: اميدواريم بتوانيم پاسخگوي نيازهاي مردم در سلامت محصولات و فرآورده‌هاي سلامت محور باشيم.
به گزارش خبرگزاري موج، رسول ديناروند، معاون وزير بهداشت و رئيس سازمان غذا و دارو، گفت: آزمايشگاه‌هاي کنترل نقش اساسي در اعتماد سازي براي سلامت و ايمني فرآورده‌هايي که به حوزه سلامت مربوط هستند، ولي؛ بايد در اين زمينه به شرايط ايده آل برسيم.
وي افزود: آزمايشگاه‌هاي کنترل بايد به تجهيزاتي مجهز باشد که توانايي شناسايي همه تقلبات را داشته باشد که برخي از معاونت‌ها به خوبي تجهيز شده‌اند ولي بايد تمامي آزمايشگاه‌ها در سراسر کشور سلامت مردم را در اولويت قرار دهند سلامت فرآورده‌هاي سلامت محور را در آزمايشگاه‌ها به درستي و با دقت انجام دهند.
ديناروند اظهار داشت: بايد آزمايشگاه‌هاي کنترل به نقطه اي برسند که همه تست‌ها را انجام دهند و اين توانمندي وجود دارد.
رئيس سازمان غذا و دارو گفت: بايد شبکه‌هايي ايجاد شود که مردم بتوانند اطلاعات کنترلي را در مورد هر کالايي با جزئيات دريافت کنند و سابقه همه محصولات را بتوانند مشاهده کنند.
دکتر ديناروند خاطرنشان کرد: ما بايد قدرت اينکه آلاينده‌ها و تقلبات را در اين دنياي مدرن شناسايي کنيم که بايد در اين حوزه تجهيز و تقويت شويم.
وي گفت: دانشگاه‌هاي ما بايد در حوزه آزمايشگاه‌ها نيروي انساني کارآمد و با تجربه داشته باشند.
رئيس سازمان غذا و دارو گفت: اميدواريم بتوانيم پاسخگوي نيازهاي مردم در سلامت محصولات و فرآورده‌هاي سلامت محور باشيم.
ديناروند در پايان افزود: همه دانشگاه‌ها بايد طرح PMS را با جديت انجام دهند و مي‌توان گفت 70 درصد نمونه‌هايي که تست مي‌شوند نمونه‌هاي بهداشت محيطي مي‌باشد که اين يک کار اساسي مي‌باشد و انتظار اين است که تمامي دانشگاه‌ها اين فعاليت را به درستي و با جديت انجام دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن