تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816924605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۱۸ محله در تبريز در محدوده سکونت‌گاه‌هاي غيررسمي قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۲۸ب.ظ)
۱۸ محله در تبريز در محدوده سکونت‌گاه‌هاي غيررسمي قرار دارد موج - مدير کل راه و شهرسازي استان آذربايجان شرقي گفت: ۱۸ محله در تبريز و ۱۰ درصد مساحت شهر و ۲۰ درصد جمعيت اين شهر در محدوده سکونت‌گاه‌هاي غير رسمي قرار دارند و در مجموع نيز ۳۰ درصد جمعيت استان در سکونت‌گاه‌هاي غيررسمي زندگي مي‌کنند.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي اداره کل راه و شهرسازي استان آذربايجان شرقي، توحيد اخلاقي در جلسه کارگروه اجتماعي و امور فرهنگي استان بر ضرورت ساماندهي سکونتگاه‌هاي غيررسمي تاکيد کرد.
مدير کل راه و شهرسازي آذربايجان شرقي با اشاره به وضعيت فعاليت ستاد ساماندهي گفت: ستاد ساماندهي در آذربايجان شرقي فعاليت گسترده‌اي دارد که موجب تقدير مسوولان کشوري شده و اين ستاد در تبريز و ساير شهرهايي که سکونت‌گاه‌هاي غيررسمي دارند فعال مي‌شود.
اخلاقي ادامه داد: ۵۴ هزار هکتار به عنوان حاشيه شهرها هستند که ۳۰ درصد شهرها را تشکيل داده و ۲۰ درصد جمعيت کشور در بافت‌هاي ناکارآمد زندگي مي‌کنند.
وي ادامه داد: ۵ هزار و ۸۰۰ هکتار نيز در آذربايجان شرقي به عنوان بافت‌هاي ناکارآمد مطرح هستند که بايد فکري اساسي در اين مورد صورت گيرد.
اخلاقي اظهار داشت: ۷۳ درصد جمعيت ساکن در سکونت‌گاه‌هاي غيررسمي شناسايي شده در استان در تبريز سکونت دارند.
مدير کل راه و شهرسازي آذربايجان شرقي گفت: در حال حاضر ۵ شهر داراي طرح مصوب در امر ساماندهي سکونت‌گاه‌هاي غيررسمي هستند و دو شهر ديگر نيز در حال مطالعه هستند و براي تبريز نيز بازنگري‌هايي صورت خواهد گرفت.
اخلاقي گفت: ۱۸ محله در تبريز و ۱۰ درصد مساحت شهر و ۲۰ درصد جمعيت اين شهر در محدوده سکونت‌گاه‌هاي غيررسمي قرار دارند و در مجموع نيز ۳۰ درصد جمعيت استان در سکونت‌گاه‌هاي غيررسمي زندگي مي‌کنند.
وي يادآور شد: جابه‌جايي ۳ هزار خانوار در ۵ محله ويژه تبريز و ۶۸ پروژه با ۵۳۰ ميليارد ريال اعتبار دنبال مي‌شود و در شهرهاي ديگر نيز پروژه‌هاي توانمندسازي سکونت‌گاه‌هاي غيررسمي و ديگر پروژه‌ها انجام مي‌شود.
اخلاقي افزود: براي فعاليت ستاد بازسازي و توانمندسازي سکونت‌گاه‌هاي غيررسمي دستگاه‌هاي مجري و نيز دستگاه‌هاي بهره‌بردار مشخص شده‌اند و ارتقاي سطح دانش و افزايش مطالعه و توسعه کتابخانه‌ها دنبال مي‌شود.
مدير کل راه و شهرسازي آذربايجان شرقي، ساماندهي سکونت‌گاه‌هاي غيررسمي در تبريز را يکي از اولويت‌هاي مهم استان برشمرد و افزود: در اين زمينه بافت‌هاي حاشيه‌اي، زاغه‌نشيني، روستاهاي ملحق شده به شهرها و مناطق درون بافت‌هاي مدرن مورد مطالعه قرارگرفته است.
اخلاقي گفت: از مجموع افراد ساکن در سکونت‌گاه‌هاي غيررسمي شهر تبريز تعداد ۲۵۰ هزار نفر در پهنه شمالي اتوبان پاسداران ساکن هستند.
وي با اشاره به اجراي پروژه‌هاي مختلف ساماندهي در بخش‌هاي عمراني، خدماتي، بهداشتي و رفاهي در مناطق فوق گفت: از سال ۱۳۸۴ پروژه‌هاي عمراني و خدماتي با اعتبار ۱۲۰ ميليارد ريال از محل منابع بانک جهاني در چهار محله مالازينال، احمدآباد، سيلاب قوشخانه و يوسف‌آباد تبريز اجرا مي‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن