تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815572370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز به کاردهمين کنگره سالانه کلينيکال آنکولوژي در شيراز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۳۳ب.ظ)
با حضور ميهمانان خارجي برگزار شد: آغاز به کاردهمين کنگره سالانه کلينيکال آنکولوژي در شيراز موج-شيراز-دهمين کنگره سالانه کلينيکال آنکولوژي با حضور تمامي ميهمانان داخلي و خارجي در شيراز آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، ظهر چهارشنبه در حاشيه رئيس کنگره کلينيکال آنکولوژي در جمع خبرنگاران، گفت: سالانه هشت ميليون نفر در دنيا بر اثر ابتلا به سرطان جان خود را از دست مي دهند.
خسرو مجير شيباني تصريح کرد: تا سال گذشته در کشور از هر هزار نفر مبتلا به سرطان 100 نفر جان خود را از دست مي دادند اما در حال حاضر تعداد جان باختگان سالانه به 140 نفر رسيده است.
وي ادامه داد: آنچه امروز بيش از گذشته بايد به آن توجه داشته باشيم، پيشگيري از بيماري سرطان است که در اين راستا برنامه ريزي و اهداف بلند مدت مد نظر قرار گرفته است.
رئيس کنگره کلينيکال آنکولوژي تاکيد کرد: اگر بتوانيم امر پيشگيري را در کشور به طور کامل پياده کنيم، شاهد کاهش 50 درصدي ابتلا به بيماري سرطان خواهيم بود.
مجيرشيباني يادآور شد: رعايت موارد بهداشتي، تغذيه و هرگونه مبحثي مرتبط با خوراک مي تواند در بحث پيشگيري از سرطان کمک کند، در اين راستا هواي پاک نيز بسيار تاثيرگذار است.
وي تاکيد کرد: عدم تشخيص خوب و به موقع يکي از دلايل افزايش آمار مبتلايان به بيماري سرطان است.
در ادامه دبيراجرايي اين کنگره نيز گفت: 25 تا 30 مقاله جهت سخنراني و حدود 60 مقاله به عنوان پوستر طي سه روز برگزار کنگره ارائه مي شود که از بين 100 مقاله ارامه شده دبيرخانه کنگره انتخاب شده است.
منصور انصاري تصريح کرد: ميهمانان خارجي از کشورهاي آمريکا و اسپانيا در اين کنگره بزرگ شرکت دارند که دو نفر از آنها اصليت ايراني دارند.
وي افزود: محور اصلي اين کنگره در زمينه تومور است که با اهداف مختلف بحث و تبادل نظر مي شود.
دهمين کنگره کلينيکال آنکولوژي به مدت سه روز در سالن مجموعه فرهنگي احسان شيراز ادامه خواهد داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن