تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816364038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هر کسی نمی‌تواند کارشناس برنامه تلویزیونی شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: هر کسی نمی‌تواند کارشناس برنامه تلویزیونی شود
سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: انتقاد بزرگان فوتبال تبریز را قبول دارم، اما کسی که تاکنون یک دقیقه هم در لیگ برتر مربیگری نکرده است، نمی‌تواند از من انتقاد کند.


فراز کمالوند  اظهار داشت: من طی 19 سال مربیگری خود با مدیران باشگاه های زیادی کارکرده‌ام که بهترین آنها را می‌توانم سمندر مدیر فعلی باشگاه گسترش فولاد نام ببرم که در رسیدن این تیم به جایگاه فعلی زحماتی فراوانی را متحمل شده‌اند. وی گفت: در برنامه موج فوتبال شبکه سهند کارشناسی 80 درصد موفقیت‌ها تیم گسترش فولاد را به آقای سمندر نسبت داده‌اند و بنده همین جا از زحمات مدیر باشگاه گسترش فولاد نهایت تشکر را می‌نمایم، اما صحبت این کارشناس از روی صداقت نبوده و یعنی مربیان، بازیکنان و تمامی عوامل باشگاه گسترش فولاد تنها 20 درصد در این موفقیت ها سهیم بودند؟ وی با انتقاد از نحوه دعوت کارشناسان این برنامه گفت: اگر بیوک صباغ، ذوالفقاری، آذرنیا، شیخ لاری و سایر بزرگان فوتبال تبریز دعوت شده و از من انتقاد کنند با کمال میل حرف این بزرگان را قبول خواهم کرد، اما فردی که حتی برای یک دقیقه در لیگ برتر مربیگری نکرده است، نمی‌تواند در مورد من نظر کارشناسی دهد. کمالوند در همین مورد تصریح کرد: این کارشناس از تونی اولیویرا انتقاد کرده بود در حالی که وی مربی بزرگی بوده و در سال 2000 جانشین مورینیو در تیم بنفیکا شده بود. سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت:به نظر مربیانی که در لیگ برتر مربیگری کرده اند، بازیکنانی که سابقه بازی در لیگ برتر را داشته و روزنامه‌نگاران ورزشی می‌توانند به عنوان کارشناس در برنامه‌های تلویزیونی حضور داشته باشند و در جام جهانی برزیل که حضور داشتم، بسیاری از شبکه‌های خبری از بازیکنان بزرگ فوتبال به عنوان کارشناس بهره می‌جستند. سرمربی تیم گسترش فولاد گفت از سال 75 مربیگری را آغاز کرده و در تمامی رده‌‌ها فعالیت کرده‌ام و به خوبی می‌توانم تشخیص دهم که چه بازیکنی می‌تواند آینده‌دار باشد. وی گفت: من با محمد نصرتی در تیم جوانان پاس بوده و مهدی کیانی را نیز از تیم امید صبا به تراکتورسازی آوردم و در مورد همین تیم خودم باید بگویم بازیکنان آینده‌‌داری در این تیم هستند که می‌توان نیما مختاری را نام ببرم. کمالوند گفت: یکی از شرط‌های نمایندگی افراد در مجلس اسکان 5 سال در حوزه انتخابی‌اش است و الان محمد ابراهیمی، مهدی کیانی و یا مصطفی اکرامی بیش از 5 سال در فوتبال تبریز بوده و بازیکن بومی محسوب می‌شوند و یا سیدی که اردبیلی است شروع و جهش فوتبال اش از تبریز بوده است.




تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن