تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820721942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صندوق اعتباری بازآفرینی شهری پایدار در میانه راه اندازی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: صندوق اعتباری بازآفرینی شهری پایدار در میانه راه اندازی می شود مدیر اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از راه اندازی صندوق اعتباری بازآفرینی شهری پایدار در میانه برای اولین بار درکشور خبرداد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۰ آبان ساعت 12:12

خبرگزاری پانا+صندوق اعتباری بازآفرینی شهری پایدار در میانه راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،یوسف محمدزاده در نشست بررسی ساماندهی بافت فرسوده اطراف حرم امامزاده اسماعیل(ع) میانه افزود: دولت از جمله شرکت عمران و بهسازی شهری به دنبال تهیه طرح، سیاست گذاری و تسهیل گری برای ورود مستقیم بر اجرای پروژه هاست. وی با تاکید بر تعدیل نگرش ها گفت: در بحث تهیه طرح اگر بازنگری مطرح است شرکت عمران و بهسازی وظیفه تامین هزینه بازنگری را متقبل می شود. محمدزاده از راه اندازی صندوق اعتباری بازآفرینی شهری پایدار در میانه برای اولین بار درکشور خبرداد و افزود: این طرح در میانه مطالعه شده و با ساز و کارهای علمی و فنی به زودی شاهد راه اندازی این صندوق زیرنظر فرماندار ویژه شهرستان خواهیم بود. وی با بیان اینکه مشکلات ساماندهی اطراف حرم امامزاده اسماعیل (ع) در میانه از دغدغه های اساسی مسئولان شهرستان به شمار می رود، اظهارکرد: شرکت عمران و بهسازی شهری استان درکنار مسئولان شهرستان برای حل این مشکل از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و با طراحی ساز وکار لازم بخشی از منابع مورد نیاز طرح را از محل اعطای تسهیلات عمران و بهسازی تامین خواهد کرد. محمدزاده مشخص کردن افراد معارض و مقدار زمین مورد استفاده برای طرح و تعیین تکلیف دستگاهها را موجب هموار شدن اجرای طرح دانست و افزود: اجرای این طرح یا باید از طریق مزایده به فروش گذاشته شود یا فازبندی شده و فاز اول را درقالب قرارداد مشارکتی به بخش خصوصی واگذار کنیم. معاون برنامه ریزی و عمران فرماندار ویژه شهرستان میانه نیز دراین جلسه دغدغه بافت فرسوده اطراف حرم امامزاده اسماعیل(ع) را دغدغه 40 ساله مردم عنوان کرد و افزود: شروع عملیات بازسازی می تواند نور امید را در بین مردم به خصوص ساکنان این منطقه باشد. مهدی مشایخی با بیان اینکه فازبندی و تملک از مباحث اصلی برای حل مشکل به شمار می رود، افزود: می توانیم با جمع بندی نظر اعضای کارگروه و با کمک از دستگاههای خدمات رسان اجرای طرح را از یک نقطه آغاز کنیم که دراین راستا جابجایی تجهیزات را نیز خودمان بر عهده گرفته و انجام می دهیم. وی واگذاری سند به مردم برای زمین های آماده شده به میزان 12هکتار جهت بازسازی شهرک امام (ره) و اطراف حرم امامزاده اسماعیل(ع) از سوی بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان بدون اطلاع شرکت بافت های فرسوده استان و راه و شهرسازی میانه را از عمده مشکلات خواند و خواستار رسیدگی استانی شد. طرح بهسازی بافت فرسوده اطراف حرم مطهر امامزاده اسماعیل(ع) شهر میانه شامل رهاسازی و توسعه و ساماندهی بافت فرسوده اطراف بقعه امامزاده و مسجد جامع شهر میانه به مساحت بیش از 9 هکتاراست که پروژه هایی همچون طراحی، تملک عرصه و اعیانی های محدوده طرح، تعریض، توسعه و اصلاح معابر اطراف حرم، احداث مجموعه های تجاری - رفاهی و مسکونی، احداث پارکینگ و فضای سبز را در بر دارد. بقعه امامزاده اسماعیل مربوط به دوره صفوی است و در میانه، محله سرچشمه واقع شده و این اثر ۲۸ مرداد ۱۳۴۸ با شمارهٔ ثبت ۸۷۱ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن