تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815079262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجلاس روسای دانشگاه های برتر ایران و روسیه برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: به میزبانی مسکو; اجلاس روسای دانشگاه های برتر ایران و روسیه برگزار شد با حضور روسای10 دانشگاه برتر ایران و 19دانشگاه بزرگ روسیه،در مسکو راه های گسترش همکاری ها را بررسی شد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۰ آبان ساعت 10:22

خبرگزاری پانا+اجلاس روسای دانشگاه های برتر ایران و روسیه برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،این اجلاس در راستای بین المللی شدن دانشگاه ها و رسیدن به اهداف آموزش عالی، بررسی های لازم جهت شناخت وضعیت دانشگاه های بزرگ روسیه و تدوین برنامه های همکاری با حضور دکتر تسلیمی قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مهدی سنایی سفیر ایران در مسکو و مسولسن آموزش عالی روسیه برگزار شد.
در این نشست ، تفاهم‌نامه همکاری میان 10 دانشگاه‌ برتر ایران و 19 دانشگاه بزرگ از روسیه به امضای دکتر نیلی به نمایندگی از روسای دانشگاه‌های ایران و دکتر سادونیچی رییس اتحادیه دانشگاه‌های روسیه رسید.
همین گزارش حاکی است: این تفاهم نامه همکاری در راستای ارایه تسهیلات جهت شرکت اساتید و محققان دو کشور در گردهمایی ها و هم اندیشی های علمی مشترک، بازدید اساتید و دانشجویان دو طرف از مراکز علمی و تحقیقاتی دو کشور، برگزاری نمایشگاه های علمی، تحقیقاتی، اجرای پروژه های تحقیقاتی مشترک و تبادل استاد به منظور گذراندن فرصت های مطالعاتی از جمله موضوع های مهم این تفاهم همکاری مشترک بود.
همچنین در این اجلاس دکتر محمد رضا پورمحمدی رییس دانشگاه تبریز، به معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این دانشگاه برای همکاری با دانشگاه های بزرگ روسیه پرداخت.
یادآور می شود: در همین راستا کمیته مشترک ما بین10 دانشگاه برتر برای تدوین خط مشی و برنامه های مربوط به روابط و همکاری های بین المللی و منطقه ای دانشگاه ها با محوریت دانشگاه تهران تشکیل شده است. و این دبیرخانه دائمی پیگیری اجرای مصوبات و نیز برگزاری اجلاس به صورت سالانه یک سال در ایران و یک سال در روسیه را بر عهده خواهد داشت.
اضافه می نماید: این اجلاس در دانشگاه دولتی مسکو، با شرکت روسای 10 دانشگاه ایران شامل دانشگاه‌های تهران، صنعتی شریف، شهید بهشتی، علامه طباطبایی، علم و صنعت، صنعتی خواجه‌نصیر، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان و با روسای 19 دانشگاه بزرگ روسیه از جمله؛ ام.گ.او، دانشگاه فدرال جنوبی، دانشگاه فدرال اورال، دانشگاه فدرال قازان، دانشگاه ملی اقیانوس آرام، دانشگاه دولتی پلی تکنیک سن پترزبورگ، دانشگاه دولتی سه چه نوا شماره یک علوم پزشکی، دانشگاه دولتی فنی نووسیبیرسک، دانشگاه دولتی علوم انسانی شولوخوف، فیزیک و تکنولوژی، دولتی عمران و هوا – فضای مسکو و دانشگاه دولتی لوباچفسکووا نیژنی نوگوراد برگزار شد.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن