تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815468903




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زندی هرچه زودتر مستندات و مدارکش را رو کند


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
بهرام افشارزاده زندی هرچه زودتر مستندات و مدارکش را رو کند

افشارزاده؛
زندی هرچه زودتر مستندات و مدارکش را رو کند
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در پاسخ به اظهارات بازیکن پیشین این تیم در برنامه 90 اظهار کرد: مشکلات تیم باید درون خانواده حل شوند.



به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات فریدون زندی و انتقادات او از رفتار مسئولان باشگاه استقلال در ابتدای فصل تصریح کرد: زندی نباید این حرفها را می زد و به طور کلی بهتر است هر فردی که حرفی دارد پیش من بیاید و صحبت های خود را مطرح کند .
وی اضافه کرد: به عنوان مدیر عامل یا بزرگتر خانواده این انتظار را دارم که اگر صحبتی هم هست با من در میان گذاشته شود تا مشکلات را در درون خانواده استقلال حل و فصل کنیم و باید بگویم که من در وزارتخانه یا باشگاه در خدمت دوستان هستم و حرفهای آنها را خواهم شنید و در حال حاضر درصدد هستم تا حرف های زندی را پیگیری کنم.
وی ادامه داد :مطمئن باشید که من این قضیه را پیگیری می کنم و او باید بگوید که چه کسی در باشگاه استقلال این حرفها را به او زده است و چرا این ماجرا را اینطور تعریف کرده است.
وی در خصوص شکایت باشگاه استقلال از زندی گفت : بحث شکایت در کار نیست اما در هر صورت زندی باید برای صحبت هایش سند و مدرک داشته باشد و اگر موضوعات مطرح شده بر اساس استناد نباشد به طور حتم به بدنه باشگاه ضربه وارد می شود که این امر از نظر من قابل قبول نیست.   450



۱۹/۰۸/۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن