تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819022120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدا کند هرچه زودتر کرار را از استقلال اخراج کنند


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
شاهین بیانی خدا کند هرچه زودتر کرار را از استقلال اخراج کنند

بیانی؛
خدا کند هرچه زودتر کرار را از استقلال اخراج کنند
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید ماندن جاسم کرار در جمع آبی‌ها هیچ سودی برای این تیم ندارد.



به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، شاهین بیانی، کاپیتان اسبق استقلال، در خصوص شرایط این روزهای آبی‌پوشان با ما هم‌صحبت شد.   استقلال در جام حذفي چطور بود؟
جوانگرايي‌اي كه اين روزها استقلال انجام داده و از نيروهاي جوان استفاده كرده، برايش مفيد واقع شده است. در جام حذفي كه يك برد خوب مقابل فولاد آوردند و در ليگ برتر هم صدرنشيني ليگ وضعيت روحي و رواني مناسبي را به وجود آورده است. من هم معتقدم جدي گرفتن جام حذفي بايد اولويت استقلال باشد.   سپاهان، ذوب‌آهن، تراكتورسازي و نفت از جمله تيم‌هايي هستند كه براي رسيدن به جام حذفي انگيزه بالايي دارند. آيا استقلال مي‌تواند اين جدال را با موفقيت پشت سر بگذارد؟
استقلال 3 بازي تا فينال دارد و اين بهترين راه براي آسيايي شدن است. من كه بعيد مي‌دانم تيمي بتواند در اين جام استقلال را شكست دهد.   در ليگ برتر چطور؟
در ليگ هم به آن شكل مدعي خاصي نديدم. تيم‌ها همگي جوان شده‌اند. ممكن است ذوب‌آهن تيم گل‌محمدي كمي دردسر درست كند ولي توان قهرماني ندارد.   شنيده‌ايد كه كرار را مي‌خواهند بفروشند؟
خدا كند اين طور شود. او آنقدر حاشيه درست كرده كه برود خيلي خوب مي‌شود. اخراج كرار به سود استقلال است، آن هم زياد!   پرسپوليس چه شرايطي دارد؟
پرسپوليس هم تيم جوان و خوبي است و بازيكنانش باانگيزه و هماهنگ هستند اما به هر حال در ليگ برتر مشكلات خاصي دارند و اينكه بتوانند قهرمان شوند، امري ضعيف به نظر مي‌رسد.   450



۱۷/۰۸/۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن