تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815571009




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صبحانه کاری اعضای شورای شهر همدان با موضوع گردشگری


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
صبحانه کاری اعضای شورای شهر همدان با موضوع گردشگری
اعضای شورای اسلامی شهر همدان در قالب صبحانه کاری با حضور در یکی از مراکز تفریحی این شهر از مراحل توسعه و پیشرفت این مرکز بازدید کردند.

خبرگزاری فارس: صبحانه کاری اعضای شورای شهر همدان با موضوع گردشگری



به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز و در قالب یک صبحانه کاری اکثر اعضای شورای اسلامی شهر همدان با حضور در دهکده تفریحی توریستی گنج‌نامه همدان از این مجموعه گردشگری بازدید کردند. حضور در جلسه هم‌اندیشی مسئولان این مجموعه گردشگری با اعضای شورای شهر برای ارائه راهکار و تبادل نظر دو طرفه دیگر برنامه‌ای بود که برگزار شد. در این جلسه سعید ترابیان رئیس هیئت مدیره این مجموعه گردشگری توضیحاتی در عدم حمایت و دلگرمی به سرمایه‌گذاران در بخش توریست و گردشگری ارائه کرد و خواستار پشتیبانی مسئولان اجرایی شهر و استان در این زمینه شد. اعضای شورا و مسئولان کمیسیون‌های مختلف آن در این جلسه به بیان نظرات خود پرداختند.





انتهای پیام/89020/ی20/



94/08/19 - 12:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن