تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820382687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورای امنیت کشور به صدا و سیما تذکر داد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: شورای امنیت کشور به صدا و سیما تذکر داد
یک مقام مسوول در وزارت کشور گفت: شورای امنیت کشور درباره توهین برنامه فیتیله شبکه دو سیما به مردم ترک زبان تذکر لازم را به سازمان صدا و سیما داده است.
کد خبر: ۵۴۶۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ - 10 November 2015


یک مقام مسوول در وزارت کشور گفت: شورای امنیت کشور درباره توهین برنامه فیتیله شبکه دو سیما به مردم ترک زبان تذکر لازم را به سازمان صدا و سیما داده است.


وی در گفت و گو با ایرنا افزود: شورای امنیت کشور از همان روز اول این موضوع را دنبال و به سازمان صدا و سیما اعلام کرد تا سریعا در این زمینه تدبیری بیندیشد و از مردم عذرخواهی کند که این سازمان نیز اقدام لازم را انجام داد.


وی ادامه داد: با توجه به اینکه سازمان صدا و سیما از مردم عذرخواهی و با مسوولان و عوامل مربوطه برخورد کرده است مردم نیز باید مراقب باشند و به حرف تحریک کنندگان گوش ندهند.


به گزارش ایرنا، در جریان پخش برنامه فیتیله که توسط گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما صبح جمعه به صورت زنده پخش می شد یکی از مجریان برنامه با لحن و به کار بردن کلماتی ناشایست به زبان ترکی موجب بروز ناراحتی در بین مردم به ویژه ترک زبانان شد.


به دنبال اعتراض های انجام شده در این راستا، صدا و سیما در اطلاعیه ای ضمن عذرخواهی قول مساعد مبنی بر توبیخ دست اندرکاران و توقف پخش این برنامه خبر داد.

















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن