تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815174706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگاه قضا و نیروی انتظامی مکمل نقش‌های یکدیگر هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دادستان شهرستان خمین: دستگاه قضا و نیروی انتظامی مکمل نقش‌های یکدیگر هستند دادستان شهرستان خمین گفت: دستگاه قضا و نیروی انتظامی مکمل نقش‌های یکدیگر هستند و بدون حمایت کامل قضایی، ماموریت‌های سخت و دشوار پلیس در تامین امنیت کشور به سرانجام نمی‌رسد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۹ آبان ساعت 11:18

خبرگزاری پانا+دستگاه قضا و نيروي انتظامي مکمل نقش‌هاي يکديگر هستند

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، منوچهر باریجانی در دیدار با فرمانده و جمعی از مسئولان انتظامی شهرستان خمین افزود: مسئولیت زمینه سازی برای یك زندگی آرام و شایسته در جامعه بر دوش دستگاه قضایی و مأموران نیروی انتظامی است.
وی حفظ كرامت مردم را بسیار ضروری دانست و اظهار داشت: پلیس باید مقتدر و با صلابت در راستای خدمت رسانی به عموم مردم تلاش كند.
دادستان شهرستان خمین ضمن قدردانی از حضور شبانه روزی پلیس در جامعه و تلاش آنها در راستای ارتقاء امنیت پایدار بیان کرد: امنیت موجود در جامعه حاصل همدلی و همزبانی دستگاه قضایی با نیروی انتظامی است.
باریجانی ادامه داد: تداوم همکاری و تعامل بین نیروی انتظامی و دستگاه قضایی موجب ایجاد امنیتی پایدار و کاهش جرایم در سطح شهرستان خمین و ثبات امنیت در جامعه خواهد شد.
وی ابرازداشت: هر چه تعامل و ارتباط بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی نزدیک‌تر باشد نتیجه بهتری در راستای برقراری امنیت و برخورد با مجرمان، اجرای عدالت و احقاق حقوق مردم به دست خواهد آمد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خمین نیز گفت: پلیس باید مقتدر و با صلابت در راستای خدمت رسانی به عموم مردم تلاش كند.
محمد علی گودرزی به تعامل خوب و سازنده برای پیشبرد اهداف مشترک ناجا و دستگاه قضا اشاره نمود و اظهار داشت: برخورد قاطع هر دو دستگاه قضا و نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت امنیت پایدار را برای جامعه بدنبال دارد.
وی با اشاره به اینکه تعامل سازنده دستگاه قضایی و نیروی انتظامی باعث ایجاد امنیت و آرامش مردم است ادامه داد: این دو دستگاه امنیتی می تواند منشا امنیت پایدار و ارتقاء احساس آرامش در بین افراد جامعه باشد.
فرمانده نیروی انتظامی خمین افزود: هر چه پلیس علمی تر، دقیق تر و با برنامه تر عمل كند، به همان اندازه در انجام اقدامات خود موفق تر می شود لذا بر تداوم همکاری های همه جانبه پلیس و دستگاه قضایی تاکید فراوان داریم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن