تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821053547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ويزاي گوام صادر شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۴۲ق.ظ)
ويزاي گوام صادر شد موج-ويزاي گوام براي ۳۵ نفر از کاروان تيم ملي صادر شد
به گزارش خبرگزاري موج، فدراسيون فوتبال در اوايل هفته جاري اطلاعيه‌اي را در خصوص صدور ويزاي گوام به شرح زير صادر کرد:همانگونه که در خبرهاي قبلي اعلام شده بود، فرآيند دريافت ويزاي گوام (ويزاي آمريکا) براي حضور ملي پوشان در اين کشور متفاوت از ساير کشورها است و فدراسيون فوتبال از اوايل مرداد ماه (ماه آگوست)فعاليت خود را براي اخذ ويزا آغاز کرده است. با توجه به اينکه کشور گوام در ايران سفارت و يا کنسولگري ندارد، اين کشور رفرنس ويزاي خود را مي‌تواند به کشور ثالثي که کنسولگري و يا سفارت در آن وجود دارد ارائه کند. از همين رو رفرنس اعلام شده به کشور امارات ارائه شد و بازيکنان شاغل در ايران و اعضاي کادر فني پس از ديدار با هند به اين کشور عزيمت کردند.
لازم به توضيح است، بازيکنان و اعضاي کادر فني تيم ملي شامل 5 گروه براي اخذ ويزاي کشور گوام و به شرح زير اقدام کردند که گروه اول شامل بازيکنان و اعضاي کادر فني تيم ملي است که شامل 37 نفر بوده و به کنسولگري آمريکا در دوبي و پس از ديدار با هند مراجعه کرده و ويزاي خود را روز دوشنبه هفته جاري دريافت خواهند کرد. اين گروه شامل بازيکنان شاغل در ليگ ايران، اعضاي کادر فني و اداري تيم ملي به همراه کريم انصاري فرد و مرتضي پور علي گنجي هستند.
بر همين اساس در بين 37 نفري که براي دريافت ويزاي گوام درخواست داده بودند، ويزاي 35 نفر صادر شد و سفارت آمريکا براي 2 نفر از اين کاروان (خارج از بازيکنان و کادرفني) ويزا صادر نکرد.
همچنين گروه بعدي شامل بازيکنان ايراني شاغل در ليگ هاي خارجي (لژيونرها) هستند که اين تعداد به جز اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد، سايرين که در کشورهايي که به فوتبال مشغول هستند، تقاضاي ويزا کرده بودند، همچنان در انتظار صدور ويزاي آمريکا هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن