تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819909822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توکلی: چرا آقای رئيس جمهور وقت ندارد؟


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
توکلی: چرا آقای رئيس جمهور وقت ندارد؟
توکلی: چرا آقای رئيس جمهور وقت ندارد؟ متاسفانه معاونين و وزرا دسترسي به رئيس جمهور ندارند و بايد براي ديدار با وي و بيان مسائل و مشکلاتشان از رئيس جمهور وقت بگيرند و معمولا هم موفق نمي‌شوند.


به گزارش فرهنگ نیوز، نماينده مردم تهران در مجلس نوشت: متاسفانه معاونين و وزرا دسترسي به رئيس جمهور ندارند و بايد براي ديدار با وي و بيان مسائل و مشکلاتشان از رئيس جمهور وقت بگيرند و معمولا هم موفق نمي‌شوند.احمد توکلي در کانال شخصي تلگرام خود نوشت:

چرا آقاي رئيس جمهور وقت ندارد؟
 
مدتي پيش يکي ازمشاورين آقاي رييس جمهور را به جهت طرحي که در حال اجرا بود، ديدم و توصيه کردم که براي رفع مشکلات و کاهش انتقادات، اشکالاتي که در اجراي طرح وجود دارد را به رييس جمهور منتقل کنيد. اما در کمال تعجب پاسخي که شنيدم اين بود: "رييس جمهور به ما وقت ملاقات نمي دهد."

مدتي پيش هم يکي از وزراي مهم دولت مي‌گفت که براي کارهايم در حاشيه جلسه هيئت دولت با رئيس‌جمهور مسائلم را مطرح مي‌کنم، چون رئيس جمهور به ما وقت ديدار نمي‌دهد.

پيشتر در مصاحبه اي توضيح دادم که علت نامه نوشتن 4 وزير به رئيس جمهور، همين وقت ندادن براي ملاقات با عالي ترين مشاورين است. طبق قانون اساسي رئيس جمهور هماهنگ کننده وزرا و حلقه وصل وزرا به يکديگر است. رئيس جمهور با هماهنگي با وزرا بايد کارهاي خود را پيش ببرد.
متاسفانه معاونين و وزرا دسترسي به رئيس جمهور ندارند و بايد براي ديدار با وي و بيان مسائل و مشکلاتشان از رئيس جمهور وقت بگيرند و معمولا هم موفق نمي‌شوند.

اگر رئيس جمهور فرصت ملاقات با وزرا و مشاورين خود را ندارد، با چه کساني ملاقات مي کند؟ چه کساني به ايشان مشاوره مي دهند؟ ارتباط با مشاورين و وزرا و معاونين از هر سمينار و سخنراني و افتتاح پروژه و غيره واجب تر است.
ادامه اين روند موجب نگراني است.


منبع: مشرق


94/8/19 - 09:57 - 2015-11-10 09:57:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن