تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812847430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش آمریکا به تحویل «اس 300» به ایران


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
واکنش آمریکا به تحویل «اس 300» به ایران




سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تکرار ادعای حمایت ایران از تروریسم از مخالفت واشنگتن با تحویل سامانه موشکی اس-۳۰۰ به این کشور خبر داد.





خبرگزاری مهر: جان کربی سخنگوی این وزارتخانه در کنفرانس خبری خود از سفر وزیر خارجه آمریکا به شهر وین برای شرکت در مذاکرات سوریه خبر داد.

وی در این نشست به مسائل مختلفی از جمله وقوع حمله به مرکز آموزش نظامی در اردن اشاره کرد که در جریان آن چند نظامی آمریکایی کشته شدند.

کربی همچنین توافق هسته ای با ایران را تنها یک توافق در زمینه مسائل هسته ای دانست و گفت هنوز موضع آمریکا درباره حمایت ایران از تروریسم تغییر نکرده است.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ادامه گفت: ما همچنان معتقدیم که ایران باید حمایت خود را از گروههای تروریستی قطع کند. وی تاکید کرد: ما با ایران و روسیه در مذاکرات سوریه همچنان گفتگو خواهیم کرد.

کربی درباره فروش تسلیحات پیشرفته به ایران نیز گفت: ما مخالفت خود را با فروش اس ۳۰۰ و دیگر سامانه های پیشرفته به ایران اعلام کردیم.






تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن