تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813121994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لیگ یک/بازی 3 اخراجه در بابل و پنالتی پیکان در آبادان و گل های دقیقه90


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: لیگ یک/بازی 3 اخراجه در بابل و پنالتی پیکان در آبادان و گل های دقیقه90
افشین دانشیان ؛ مهاجم ماشین سازی درآخرین دقایق بازی برای دفع توپ با بازیکن حریف به هوا بلند شد که به دلیل سر به سر شدن بیهوش به زمین افتاده و سریعاً به وسیله آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.
کد خبر: ۵۴۶۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵ - 09 November 2015


هفته چهاردهم لیگ دسته یک فوتبال با ادامه صدرنشینی پیکان و با پیروزی تیم های قدیمی و ریشه دار ماشین سازی و نساجی به پایان رسید. گزارش مختصر بازی ها را مرور می کنید.
گل گهرسیرجان صفر- فجرسپاسی صفر؛ افت قوای گلزنی شیرازی هافجر درسومین بازی پیاپی خود هم نتوانست به پیروزی برسد تا کماکان پشت سر پیکان جای بگیرد. گل گهری ها هم نیاز مبرم به برد برابر فجر کم رمق نشان داد. این تیم که دو دیدار قبلی خود را واگذار کرده بود.
مس رفسنجان3 - ایرانجوان بوشهر یک؛ طوفان رفسنجانسیدکاظم حیات منش (7) ، سجاد فیض الهی (35) و بهرام رشید (83) برای مس - احسان پیرهادی (38) برای ایرانجوانمس رفسنجان تنها تیمی بود که برخلاف سه تیم دیگر کویرنشین موفق به گلزنی و پیروزی برابرحریفش شد. رفسنجانی ها به لطف این برد تا رده یازدهم جدول صعود کردند.
خونه به خونه یک - گیتی پسند اصفهان یک ؛ حماسه 9نفره دربابلگل: روح اله باقری (20) برای خونه به خونه – یزدان عباسیان (75) برای گیتی پسنددیدار جنجالی خونه به خونه و گیتی پسند با توقف خانگی شاگردان اکبر میثاقیان به پایان رسید. روح اله باقری در دقیقه 20 نیمه اول میزبان را 0-1 پیش انداخت و این نتیجه تا دقیقه 75 پابرجا بود تا اینکه گیتی پسند در این لحظه و به رغم 10 نفره بودن توسط یزدان عباسی گل تساوی را به ثمر رساند. پس از این گل داور مسابقه که در دقیقه 50 با اخراج علی دهقان گیتی پسند را 10 نفره کرده بود در دقیقه 83 با کارت قرمز خود گلزن خونه به خونه را هم به رختکن فرستاد و البته این پایان بازی جنجالی دو تیم نبود زیرا در دقیقه 86 امین نصیری دیگر بازیکن گیتی هم اخراج شد تا دیدار دو تیم سه اخراجی داشته باشد.
 آلومینیوم اراک 2- پاس همدان یک ؛ همه گل ها درسه دقیقه آخرگل ها: جواد مولایی (89) و میرعماد میرجوان(90) برای آلومینیوم – آرمان رمضانی (3+90) برای پاسدرحالی که دیدارآلومینیوم اراک و پاس همدان تا دقیقه 88 بدون گل پیش می رفت در دقایق پایانی طوفانی شد و سه گل از خط دروازه ها گذشت که سهم میزبان 2 گل بود. ابتدا مولایی در دقیقه 88 با گل خود اراکی ها را پیش انداخت. دو دقیقه بعد میرجوان بازی را 0-2 کرد ولی پاسی که وضعیت خوبی در جدول ندارند در سومین دقیقه وقت های تلف شده یکی از گل ها را پاسخ دادند و پس این گل سوت پایان مسابقه توسط داور به صدا درآمد تا پاس بازهم در قعر جدول باقی بماند.
 خیبرخرم آباد 3 - شهرداری اردبیل 3 ؛ خیبرچندثانیه کم آوردگل ها: علی صدرا (3 - پنالتی) ، حمید گلزاری (43) و محمود قائدرحمتی (60) برای خیبر – پیمان رنجبری (52 و 15) و تقی حیدری (3+90) برای شهرداریشهرداری چی های اردبیلی که دردو دیدار گذشته با محمد احمدزاده به پیروزی رسیده و شش امتیاز حیاتی کسب کرده بودند در دیدار با خیبر هم با انگیزه و پرتلاش نشان دادند و درخانه حریف مقابل7هزار تماشاگر لرستانی پا به پای خیبر دویدند تا در دیداری که 6 گل در برداشت، یک امتیاز شیرین کسب کرده و راهی اردبیل شوند. خیبری ها دراین دیدار چهره ای هجومی داشتند و ازهمان دقایق نخست بازی به گل رسیدند ولی کم تجربگی بازیکنان جوان باعث شد تا یکبار دیگر برد خیبر در ثانیه های آخر از دست برود.
پارسه تهران صفر- نساجی قائمشهر2 ؛ سقوط پارسهگل ها: امین شجاعیان (10) ، حمید کاظمی (25) برای نساجینساجی مازندران برای اینکه به جمع تیم های فانوس داراضافه نشود، در تهران پارسه را شکست داد و به رده نهم صعود کرد. پارسه با این شکست تا رده نوزدهم پایین رفت. حمید کاظمی که در صدر گلزنان لیگ قرار داشت با زدن یکی از دو گل نساجی 8 گله شده و جایگاهش را در صدر جدول گلزنان تثبیت کرد.
 آلومینیوم هرمزگان صفر- داماش رشت صفر ؛ هت تریک بدون گلداماش که تقریباً در تمامی بازی های بیرون از خانه مغلوب میزبانان خود شده بود در هرمزگان میزبان را متوقف کرد تا دومین امتیاز بیرون از خانه خود را به دست آورد. بندری ها بعد از حقدوست با زوج سرخاب و تقوی کم رمق نشان دادند و نتوانستند تیم همیشه بازنده را شکست دهند.
 نفت آبادان 2 - پیکان 2 ؛ پنالتی دقیقه 90 برای فرار صدرنشینگل ها : محمدرضا پورمحمد (24) ، امیر زلیکانی (27) برای نفت – شهریار مقانلو (30) و مرتضی آقاخان (90- پنالتی) برای پیکاننفت آبادان برای شکست پیکان همه تلاش خود را بکار بست ولی در دقیقه پایانی اسیر تصمیم داور مسابقه شد و با دریافت گل مساوی از روی نقطه پنالتی پیروزی را از دست داد. دو تیم در نیمه اول بازی تماشاگرپسندی به نمایش گذاشتند و ازهمان ابتدای مسابقه گلزنی را شروع کردند. ابتدا این تیم نفت بود که به دو گل متوالی رسید ولی پیکانی ها سه دقیقه بعد ازگل دوم نفت توسط مقانلو یکی از گل های خورده را جبران کردند. در نیمه دوم تیم نفت برای حفظ نتیجه مسابقه عقب نشینی کرده و به دفاع پرداخت و همین باعث شد تا پیکانی ها برای تغییر نتیجه دروازه نفت را تهدید کند و نهایتاً به گل تساوی دست یابد.
فولاد یزد صفر- مس کرمان صفر ؛هیچ گلی درکویر نروییدفولادی ها که میزبان بودند به دلیل نداشتن بازیکن با تجربه و تاثیرگذار نتوانستند به هدف شان برسند ولی تیم پرمهره مس کرمان با یکی دو جین بازیکن اسم و رسم دارهم حرف خاصی برای گفتن نداشت .

 ماشین سازی تبریز3- نفت مسجد سلیمان یک ؛ سبقت یک ربع آخرماشینگل ها: افشین دانشیان (75) ، فرزاد محمدی (82) و اکبر آفاقی (89) برای ماشین سازی – فرشید علیزاده (58) برای نفت مسجد سلیمانماشین سازی به جای بازی در باغشمال در یادگارامام(ره) به دیدارنفت رفت و از قضا این ورزشگاه برای یاران ماشین خوش یمن بود. نیمه اول به رغم حملات ماشین سازی بدون گل تمام شد. اما در نیمه دوم ماشین سازان برخلاف جریان بازی دروازه شان بازشد تا 0-1 از میهمان خود عقب بیفتند و این نتیجه تا دقیقه 75 پابرجا باقی ماند تا اینکه افشین دانشیان با گل خود شادی را به اردوی ماشین سازان آورد و پس ازآن فرزاد محمدی بازیکن پیشین نفت گل دوم ماشین سازی را به ثمررساند و اکبرآفاقی هم درآخرین دقیقه های مسابقه تیر خلاص را شلیک کرد تا تبریزی ها سه امتیاز شیرین به دست بیاورند.حاشیه: افشین دانشیان ؛ مهاجم ماشین سازی درآخرین دقایق بازی برای دفع توپ با بازیکن حریف به هوا بلند شد که به دلیل سر به سر شدن بیهوش به زمین افتاده و سریعاً به وسیله آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.فرزاد محمدی که قبلاً در تیم نفت بازی می کرد پس از زدن گل دوم ماشین سازی به احترام هم تیم های سابقش شادی نکرد.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن