تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802449780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري انتخابات سازمان نظام پرستاري به صورت مطلوب برگزار نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آبان ۱۳۹۴ (۲۰:۴۵ب.ظ)
نماينده آبادان و اروندکنارعنوان کرد: برگزاري انتخابات سازمان نظام پرستاري به صورت مطلوب برگزار نشده است موج - نماينده مردم آبادان و اروندکنارگفت : انتخابات سازمان نظام پرستاري به دليل رعايت نکردن بعضي موازين و با کم بودن تعداد راي دهندگان و کانديداها به صورت مطلوبي برگزار نشده است و شائبه هايي به همراه داشته است.
دکترسيدحسين دهدشتي نماينده مردم آبادان و اروندکناردرمجلس شوراي اسلامي درگفتگوي اختصاصي با موج گفت : انتخابات سازمان نظام پرستاري به دليل رعايت نکردن بعضي موازين و با کم بودن تعداد راي دهندگان و کانديداتورها به صورت مطلوبي برگزار نشده است و شائبه هايي به همراه داشته است.
دکترسيد حسين دهدشتي ضمن تقدير و تشکر ازسازمان نظام پرستاري کشور و جامعه شريف پرستاري جهت برگزاري انتخابات سازمان نظام پرستاري و توفيق روز افزون براي منتخبين جديد شورايعالي سازمان نظام پرستاري افزود: از منتخبين جديد شورايعالي سازمان مي خواهيم که با اتحاد و پيوستگي هرچه بيشتر في مابين خود پيگير حق و حقوق پرستاران باشند و مطالبات آنان را دريافت کنند و از آن مهمتر به ارائه خدمات بهتر به مردم سرزمين عزيزمان بپردازند.
وي با اشاره به فرآيند اين دوره از انتخابات سازمان نظام پرستاري که با انتقاداتي همراه بوده است و به صورتي غير موجه انجام شده است که به ترتيب اين انتقادات رابيان کرد: تاخير غير موجه در برگزاري انتخابات سازمان، برگزاري نامطلوب انتخابات شورايعالي، پاسخگويي نامناسب به معترضين به شمارش آراء ، اعلام عجولانه صحت انتخابات سازمان نظام پرستاري از ارادت انتخابات است.
نماينده مجلس در مورد برگزاري نامطلوب انتخابات بيان کرد:انتخاباتي کوچکي که در آن 134 نفر راي دهنده و 165 نفرکانديداتور دارد چرا بايد دچار شائبه و اعتراض کانديداها باشد. چنين انتخاباتي که به بزرگي انتخابات مجلس شوراي اسلامي و رياست جمهوري نيست پس بايد با دقت هر چه بيشترصورت مي گرفت.
وي در مورد پاسخگويي نامناسب به معترضين جهت شمارش آراء گفت:وزارت بهداشت و هيات نظارت بر انتخابات سازمان نظام پرستاري کشور با در دست داشتن فيلم و صوت قرات و شمارش آراء بايد به معترضين به اين آراء جوابگو باشند و با در اختيار قرار دادن اين اسناد به معترضين اين شبهات را رفع کنند و به انتخابات روشني و صحت ببخشند.
وي گفت :هيات نظارت بايد براي شمارش اين آراء از تعداد بيشتري از افراد استفاده مي نمود که اين خطاها در شمارش بوجود نيايد و با دقت بيشتري آراء شمارش مي شدند.
وي در ادامه افزود: وزارت بهداشت و هيات نظارت نبايد شمارش آراء را با شتاب انجام مي دادند که از دقت و صحت بيشتر شمارش آراء بکاهد و اشتباهاتي در آن ديده شود و باعث اعتراض کانديداها شود.
دهدشتي در مورد اعلام عجولانه صحت انتخابات يادآور شد: وزارت بهداشت اول خبر صحت انتخابات را اعلام مي نمايد ولي بعد از آن يک نفر جديد را وارد ليست خود مي کند، پس اين وزارت خانه بايد اول از همه به معترضين جواب دقيقي ارائه مي داد و بعد از آن صحت انتخابات را اعلام مي نمود. از يک وزارتخانه بعيد است چنين اشتباهي در آن صورت بگيرد.
وي با تاکيد به بازشماري آراء انتخابات گفت: از وزارت بهداشت خواهانم که به درخواست معترضين جواب درستي بدهند و به باز شماري دقيق تر آراء بپردازند و اين شبهات را برطرف نمايند تا اعضاي جديد شورايعالي سازمان نظام پرستاري بي هيچ شک و شبهه و حاشيه اي کار خود را آغاز نموده و به قشر زحمت کش پرستاران خدمت نمايند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن