تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815449895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امارات،قطر و عربستان در امور کشورهادخالت می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: امارات،قطر و عربستان در امور کشورهادخالت می کنند
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امارات از اربابش عربستان سعودی پیروی می کند اما فراموش کرده اند که آنها با اتحاد قطر به جان کشورهای منطقه افتاده اند.
کد خبر: ۵۴۶۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸ - 09 November 2015




منصورحقیقت پور درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به صحبت های اخیر رئیس پلیس دبی درخصوص دخالت ایران در کشورهای عربی گفت:این ادعاها در شرایطی صورت می گیرد که دخالت عربستان سعودی در امور داخلی کشورهای منطقه هستیم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم شورای اسلامی تاکید کرد: مگر ایران که به یمن حمله کرده است؟ مگر ایران در عراق بمب گذاری می کند؟ مگر ایران است که 150 هزار نفر در سوریه را می کشد؟

به گفته این نماینده؛کشورهای عربی متحد با عربستان،سوراخ دعا را گم کرده و به اشتباه ایران را مقصر بحران های منطقه معرفی می کنند.

وی با بیان اینکه دخالت‌های عربستان ،قطر وامارات در امور کشورهای دیگر منطقه را همه شاهد هستیم، اظهارداشت:آنها باید بدانند که بالاخره آمریکایی‌ها از این منطقه خواهند و آنها می مانند و مردم منطقه.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید براینکه پلیس دبی در حد و اندازه ای نیست که در باره ایران اظهارنظر کند،تصریح کرد: این اظهار نظرها برای فضاسازی و ایران هراسی است، آنها هر کاری که ارباب‌شان عربستان سعودی بگوید آنها انجام می دهند.

گفتنی است؛رئیس پلیس دبی در اظهاراتی عنوان کرد اعراب باید در مقابل ایران متحد شوند و همان اندازه که این کشور در امور اعراب دخالت می کند در امور ایران دخالت کنند.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن