تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821097060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کار بدون کيفيت هيچ ارزشي ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۸:۵۷ب.ظ)
وزير صنعت، معدن و تجارت: کار بدون کيفيت هيچ ارزشي ندارد موج - وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: توجه به کيفيت بخشي از زندگي مردم است و بدون آن هيچ کاري ارزش ندارد و کيفيت به خدمات و کار انسان ارزش مي‌دهد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدرضا نعمت زاده در مراسم روز ملي کيفيت اظهار داشت: کيفيت بايد بخشي از فعاليت‌هاي روزانه باشد تا بتوانيم کالا و محصولات خود را به همنوعان خود به خوبي عرضه نماييم و آيندگان نيز از آن بهره مند شوند.
وي گفت: مقوله کيفيت در تمام مراحل توليد بايد به صورت مستمر مورد توجه قرار گيرد و همه تکليف دارند در حوزه خدمات، مهندسي، خدمات پس از فروش، ترجمه و تأليف به همه محصولات توليدي، به ارتقاي کيفيت توجه زيادي داشته باشند.
نعمت زاده تاکيد کرد: خلاقيت و طراحي‌هاي جديد همواره کيفيت را مورد توجه قرار مي‌دهند و بايد در مقوله کيفيت از خود بايد شروع کرد و به تدريج رتبه آن را ارتقا بخشيد.
وي اظهار داشت: افراد کيفي مي‌توانند محصولات شاخص عرضه کنند، همانگونه که يک استاد دانشگاه با تمام توان خود تلاش مي‌کند از نظر علمي بتواند خود را به جايگاه ارزشمندي برساند.
وزير صنعت، معدن و تجارت، ارتقاي کيفيت محصولات توليدي و صنعتي را مورد تاکيد قرار داد و گفت: همه دست اندرکاران بر ارتقاي کيفيت ارج مي‌نهند و در اين عرصه همگي بايد به توليد کيفي توجه جدي داشته باشند.
نعمت زاده روز 18 آبان را که به عنوان روز کيفيت شناخته شده به دست اندرکاران، مديران، کارگران و توليدکنندگان تبريک گفت و افزود: فکر و انديشه همه دست اندرکاران مي‌تواند ما را در ارتقاي کيفيت کالاها و خدمات ياري کند.
مراسم دوازدهمين دوره جايزه ملي کيفيت پنج تقديرنامه اهتمام و سه گواهي نامه اشتهارد يک و دو، همچنين يک تنديس برنزي به توليدکنندگان داخلي اعطا شد.
سال گذشته در يازدهمين دوره جايزه ملي کيفيت نيز با وجود حضور بيش از يکصد شرکت متقاضي و براي يازدهمين دوره متوالي، دست شرکت‌هاي ايراني از تنديس طلايي کيفيت کوتاه ماند.
يازدهمين دوره جايزه ملي کيفيت نيز هيچ بنگاه توليدي يا خدماتي موفق به کسب تنديس نشد تا گلايه‌هاي مصرف کنندگان و دغدغه‌هاي مسوولان نسبت به عدم ارتقاي کيفي کالاهاي ساخت داخل تداوم يابد.
ارائه جايزه ملي کيفيت رويکردي است که از 11 سال قبل براي تشويق توليدکنندگان و صادرکنندگان کالا و خدمات در دستور کار قرار گرفته اما اکنون با برگزاري دوازدهمين دوره متوالي اعطاي اين جايزه، تاکنون هيچ توليدکننده اي نتوانسته اين جايزه را از آن خود سازد، بلکه هنوز هم فاصله بنگاه‌هاي داخلي با دريافت اين جايزه بسيار چشمگير است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن