تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819844697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي درست تعهدات آزموني براي سنجش اراده همکاري ميان ايران و 1+5 است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۸:۷ب.ظ)
شمخاني: اجراي درست تعهدات آزموني براي سنجش اراده همکاري ميان ايران و 1+5 است موج - دبير شوراي عالي امنيت ملي اجراي درست و به موقع تعهدات از سوي طرف مقابل از جمله رفع تمام تحريم‌ها را آزموني براي سنجش اراده همکاري ميان ايران و 1+5 دانست.
به گزارش خبرگزاري موج، علي شمخاني عصر در ديدار با ديديه ريندرز، وزير خارجه بلژيک، با اشاره به ضرورت گسترش همکاري‌ها ميان دو کشور در زمينه‌هاي تجاري، سياسي، اقتصادي و علمي-فناوري، ارتقاي سطح روابط را موجب بهره گيري مناسب از ظرفيت‌هاي مشترک و ايجاد فرصت‌هاي اقتصادي جديد دانست.
وي افزود: توافق هسته اي ميان ايران و کشورهاي 1+5 عرصه اي جديد از فرصت‌هاي همکاري اقتصادي ميان ايران و اروپا پديد آورده است و کشورهايي که در تحريم‌هاي ظالمانه عليه کشورمان با آمريکا همکاري نکرده‌اند، در اولويت قرار دارند.
دبير شوراي عالي امنيت ملي با اشاره به مسأله پناهجويان به عنوان يکي از تبعات تأسف بار موج افسار گسيخته تروريسم بر مسووليت انساني بسيار مهمي که کشورهاي اروپايي در اين زمينه دارند تاکيد کرد.
وي افزود: بايد با رفع زمينه‌هاي ناامني به ويژه مقابله جدي و واقعي با گروه‌هاي تروريستي و برقرار امنيت، ثبات و رفاه در کشورهاي بحران زده، موجبات استقرار و بازگشت آوارگان را فراهم ساخت.
نماينده مقام معظم رهبري خاطر نشان ساخت: افراطي گري، خشونت و تروريسم معضلي جهاني است و بدون ايفاي نقش مسوولانه و واقعي همه کشورها براي جلوگيري از ارسال سلاح، پول و نيروي انساني به گروه‌هاي تروريستي امکان از ميان بردن ريشه‌ها وعوامل توسعه دهنده آن فراهم نمي‌شود.
دريابان شمخاني با اشاره به نقش تعيين کننده جمهوري اسلامي ايران در مقابله با پديده توليد و قاچاق مواد مخدر و جلوگيري از ترانزيت آن به اروپا از برخورد دوگانه برخي کشورهاي اروپايي در اين زمينه انتقاد کرد و افزود: استفاده سياسي از ابزار حقوق بشر موجب گرديده که برخي کشورها در رفتاري متناقض و با ناديده گرفتن هزاران شهيدي که ايران در مبارزه با مواد مخدر تقديم مي‌کند، برخورد با قاچاقچيان را نيز نقض حقوق بشرعنوان کنند.
ريندرز، معاون نخست وزير و وزير امور خارجه بلژيک، نيز در اين ديدار با تأکيد بر اينکه بلژيک همواره به دنبال حفظ و تقويت روابط خود با جمهوري اسلامي ايران بوده است، اظهار اميدواري کرد با رفع شدن سريع تحريم‌ها، مناسبات و همکاري‌هاي تهران و بروکسل هر چه بيشتر گسترش يابد.
وي همچنين با تأکيد بر اينکه کشورش بر ضرورت مبارزه با تروريسم واقف است، گفت: بلژيک خطر تروريسم را به خوبي احساس مي‌کند و بر لزوم مبارزه جدي و جمعي با آن تأکيد دارد.
بر اساس اين گزارش، ديديه ريندرز، معاون نخست وزير و وزير خارجه بلژيک، روز گذشته به منظور ديدار و گفت و گو با مقامات کشورمان به ايران سفر کرد.
وي روز گذشته از اصفهان بازديد کرد و صبح امروز هم در تهران با رئيس جمهوري ديدار کرد.
ريندرز را در اين سفر وزير مشاور در امور تجاري خارجي و مديران 20 شرکت بلژيکي همراهي مي‌کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن