تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821201464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازجويي از متهمان در کلانتري‌هاي کشور به صورت ويدئو کنفرانس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۳۰ب.ظ)
بازجويي از متهمان در کلانتري‌هاي کشور به صورت ويدئو کنفرانس موج - رئيس پليس پيشگيري ناجا از اجراي طرحي در راستاي بازجويي از متهمان در کلانتري‌هاي کشور به صورت ويدئو کنفرانس خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، رئيس پليس پيشگيري ناجا ظهر امروز، دوشنبه، که براي شرکت در همايش استاني روساي کلانتري‌ها و فرماندهان پاسگاه‌هاي فرماندهي انتظامي استان کردستان به اين استان سفر کرده بود، بعد از اتمام همايش به ميان خبرنگاران آمد و در ارتباط با اهداف برگزاري اين همايش و برنامه‌هاي ستاد پيشگيري مطالبي را بيان کرد.
سردار محمد شرفي در جمع خبرنگاران گفت: در برهه کنوني با توجه به تغييراتي که در علوم مختلف ايجاد شده و همين تغييرات هم منجر به تحول در عرصه‌هاي اجتماعي شده است نياز به روز کردن اطلاعات و آگاهي‌هاي پرسنل شاغل در دستگاه و نهادها و سازمان‌هاي در کشورمان است.
وي از جمله اهداف برگزاري اين همايش را افزايش توان مهارتي کارکناني که به‌تازگي به جمع نيروي انتظامي پيوستند ذکر کرد و اظهار داشت: اين همايش به منظور ارتقاي توانمندي پرسنل نيروي انتظامي و به روز کردن اطلاعات آن‌ها هر سال در استان‌هاي مختلف کشور برگزار مي‌شود.
وي به اقدامات انجام شده درراستاي پيشگيري از جرم در کشور اشاره و عنوان کرد: لايحه پيشگيري از وقوع جرم که سال‌ها بلاتکليف مانده بود به برکت تلاش‌هايي که در اين راستا تاکنون صورت گرفته است اين لايحه در مجمع تشخيص مصلحت نظام به تصويب رسيد و به مجلس شوراي اسلامي ابلاغ شده است.
رئيس پليس پيشگيري ناجا بيان کرد: بر اساس اطلاعات و آمارها در هفت ماهه اول امسال در ميانگين کشوري نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۸ درصد وقوع سرقت کاهش يافته است.
سردار شرفي با بيان اين که پيشگيري از وقوع جرم هم انتظامي و هم به صورت وضعي انجام مي‌شود، ادامه داد: توسعه پايش تصويري در مناطق جرم خيز الکتروني کردن اقدامات قضايي از جمله برنامه‌هايي است که در راستاي پيشگيري از وقوع جرم انجام شده و يا در حال اجرا است.
وي عنوان کرد: طرحي در ارتباط با بازجويي از متهمان در کلانتري‌ها به صورت ويدئو کنفرانس تهيه شده و هم اکنون در حال بررسي است و بسترسازي براي اين کار هم انجام شده است.
وي اظهار داشت: اجراي طرح مذکور منجر به صرفه‌جويي در منابع؛ به ويژه منابع انساني و جلب رضايت بيشتر مردم طراحي شده و در صورت آماده‌سازي و تکميل امکانات مورد نياز براي آن به اجرا در مي‌آيد.
رئيس پليس پيشگيري ناجا با بيان اين که جرم نخست در کشور ما نزاع و درگيري است، گفت: وقوع اين جرم دلايل مختلفي اعم از تربيتي و آموزشي و همچنين عدم کنترل خشم و عصبانيت در افراد دارد.
سردار شرفي بيان کرد: در استان کردستان به نسبت ساير استان‌هاي کشور از لحاظ وقوع نزاع وضعيت مطلوبي پيدا کرده است که اين به فرهنگ و مشارکت گسترده مردم و تلاش نيروهاي انتظامي برمي‌گردد.
وي اظهار داشت: در طول هفت ماهه نخست امسال شاهد وقوع سازش چشمگيري در پرونده‌هاي شوراهاي حل اختلاف استان کردستان بوديم.
وي عنوان کرد: مي‌طلبد محققان و پژوهشگران وارد عرصه شده و در خصوص دلايلي که منجر به کاهش وقوع جرم شده تحقيق و پژوهش کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن