تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819239429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ناجا به ارائه تسهيلات بانکي خريد خودرو


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۲۷ب.ظ)
واکنش رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ناجا به ارائه تسهيلات بانکي خريد خودرو موج - رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ناجا با اشاره به آغاز طرح زمستانه از 23 آذر و برگزاري رزمايش اربعين در استان ايلام، نسبت به ارائه تسهيلات بانکي خريد خودرو واکنش نشان داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار تقي مهري در چهل و نهمين جلسه هماهنگي طرح‌هاي ترافيکي که با حضور نمايندگان دستگاه‌هاي مختلف برگزار شد در خصوص تأثير افزايش احتمالي خريد خودرو به دنبال ارائه تسهيلات بانکي خريد خودروهاي داخلي در افزايش ترافيک و سوانح ترافيکي و همچنين گنجايش داشتن معابر پايتخت براي خودروهاي نوشماره اظهار داشت: شکي نيست که موضوع ترافيک امروزه يکي از معضلات اساسي کلان‌شهرها و شهر تهران است و راه‌حل ارائه شده ترافيکي در تمام دنيا براي اين معضل گسترش خدمات‌دهي حمل‌ونقل عمومي است.
مهري افزود: گرچه در سال‌هاي اخير شاهد افزايش معابر در شهر تهران و ساير کلان‌شهرها بوده‌ايم، اما؛ قطعا اين افزايش معابر پاسخگوي افزايش خودروها نيست و کفاف اين افزايش را نخواهد داد.
وي خاطرنشان کرد: بدون شک اضافه شدن خودروهاي سواري باعث افزايش ترافيک در کلان‌شهرها و شهر تهران مي‌شود. از اين‌رو بايد به دنبال افزايش خدمات‌دهي سيستم حمل‌ونقل عمومي گام برداريم.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ناجا در خصوص آمار خودروهاي نوشماره در 6 ماهه نخست امسال نيز گفت: در 6 ماهه ابتدايي امسال ما شاهد کاهش تعداد خودروهاي نوشماره بوده‌ايم و در اين مدت شماره‌گذاري خودروهاي داخلي با 19.4 درصد و خودروهاي وارداتي با 26.3 درصد کاهش مواجه بوده است.
با اشاره به کاهش تلفات ترافيکي در نيمه نخست امسال اظهار داشت: بنا بر گزارش پزشکي قانوني، در 6 ماهه نخست امسال تلفات ترافيکي به ميزان 3.2 درصد کاهش داشته است و خوشبختانه در شهريور به واسطه همکاري مردم در رعايت هر چه بيشتر قوانين، کاهش 5 درصدي تلفات ترافيکي را تجربه کرديم.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ناجا افزود: در 6 ماهه نخست سال گذشته 9 هزار و 306 نفر در حوادث ترافيکي جان باختند و خوشبختانه امسال با کاهش 299 نفري تلفات، آمار کشته‌شدگان ترافيکي به 9 هزار و 7 نفر کاهش يافت.
مهري در ادامه اظهارات خود با اشاره به هماهنگي‌هاي انجام شده براي اجراي طرح زمستانه در سراسر کشور گفت: امسال عليرغم برودت هوا در حال حاضر تمامي دستگاه‌هاي اجرايي در استان‌هاي برف‌گير کشور در حال خدمت‌رساني به مسافران هستند ولي طبق هماهنگي‌هاي انجام شده مقرر شد تا طرح سراسري زمستانه از 23 آذر با برگزاري رزمايشي مشترک با شرکت تمامي دستگاه‌ها آغاز شود و اين طرح تا 23 اسفند ادامه خواهد يافت.
وي با توصيه به مسافران در فصل زمستان گفت: به مسافران توصيه مي‌کنيم تا در هنگام تردد در معابر برف‌گير و کوهستاني حتما به زنجير چرخ و تجهيزات زمستاني مجهز باشند و با توجه به طولاني شدن تردد در زمان نزولات جوي، حتما با باک پر وارد جاده‌ها شده و مواد غذايي لازم براي 24 ساعت را به همراه داشته باشند.
وي در ادامه با اشاره به هماهنگي‌هاي انجام شده با دستگاه‌هاي مسوول براي طرح اربعين گفت: مقرر شده است تا پيش از رسيدن اربعين، رزمايشي با شرکت تمامي دستگاه‌هاي مسوول در استان ايلام و به منظور هماهنگي هر چه بيشتر اين دستگاه‌ها انجام شود.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ناجا ادامه داد: در طرح اربعين با توجه به حجم بالاي زائراني که قصد ورود به کشور عراق براي ايام اربعين را دارند استان‌هاي ايلام، خوزستان، کرمانشاه و لرستان درگير اين طرح شده و پليس با حداکثر توان خود در استان‌هاي مذکور حاضر خواهد شد.
مهري گفت: همچنين مقرر شده است هزار نفر به عنوان نيروي کمکي براي تقويت نيروهاي مستقر در اين استان‌ها به کار گرفته شوند.
وي ادامه داد: همچنين به منظور معرفي خدمات پليس و ساير دستگاه‌ها در طرح اربعين نقشه‌هاي براي زائران اربعين تهيه شده است که در مبادي ورودي استان‌هاي مرتبط با اين طرح در اختيار آن‌ها قرار خواهد گرفت که در آن مراکز اقامتي و نقاط خدمت رسان مشخص شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن