تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815388509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت تغییر رویکرد به منظورافزایش بازده تولیدات کشاورزی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ضرورت تغییر رویکرد به منظورافزایش بازده تولیدات کشاورزی
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تغییر رویکردهای موجود در بخش کشاورزی را لازمه افزایش بازده تولیدات کشاورزی بیان کرد.

ضرورت تغییر رویکرد به منظورافزایش بازده تولیدات کشاورزی
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ پورمهدی در نشست کارگروه خشکسالی و سرمازدگی استان آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت کشاورزی در توسعه استان افزود: بایستی از نظرات فعالان بخش خصوصی در ارائه راهکارهای عملی و ثمر بخش به منظور رفع مشکلات کشاورزان استفاده شود. 


معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تکید بر لزوم کاهش استفاده از کودهای شیمیایی در مزارع بهره گیری از تجربیات کشورهای دیگر در زمینه کشاورزی از طریق اعزام کار‌شناسان این بخش به کشورهای دیگر برای شرکت در دوره‌های تخصصی را مفید بیان کرد. 


وی با تاکید بر چالش‌های کمبود آب دراستان گفت: قسمت عمده‌ای از مصرف آب مربوط به بخش کشاورزی است که می‌توان با استفاده از فناوری‌های نوین و مهندسی مجدد مصرف ضمن افزایش بهره وری، آب نیز به صورت بهینه مصرف شود. 


وی با بیان اینکه افزایش قیمت تمام شده محصولات کشاورزی یکی دیگر از مشکلات این بخش است، به چرخه معیوب کشت در سال‌های گذشته در خصوص تولید پیاز و سیب زمینی اشاره کرد و گفت: اگر به فکر اصلاح کشت و مدیریت تقاضا محور نباشیم، زیان خواهیم دید. 


پورمهدی توسعه بوم گردی را نیز یکی دیگر از مولفه‌های افزایش درآمد روستاییان بیان کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت‌های گردشگری روستاهای استان می‌توانیم در زمینه توسعه این شیوه گردشگری گام‌های بلندی برداریم. 
 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/ف








اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

عرضه محصولات سالم و کیفی، اولویت جهادکشاورزی آذربایجان شرقی
پایان رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی کشور در تبریز
دعوت از دوچرخه‌سواران آذربایجان‌شرقی به تیم‌های ملی امید و بزرگسالان





۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن