تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803553753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا همچنان دشمن شماره یک ایران / برجام رویکرد ضد استکباری ایران را تغییر نمی‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: آمریکا همچنان دشمن شماره یک ایران / برجام رویکرد ضد استکباری ایران را تغییر نمی‌دهد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالروز 13 آبان ضمن لبیک به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر لزوم تداوم راه استکبارستیزی در دوران پسابرجام استکبار ستیزی را اصل تغییر ناپذیر در استراتژی انقلاب اسلامی مطرح کردند.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار پرشور هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان، که در آستانه سیزده آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی انجام شد رهبر انقلاب، مقطع کنونی را دوره تثبیت عزت ملت و ترسیم نقشه پیشرفت ایرانیان دانستند و هوشیاری، آگاهی و بصیرت عمومی به ویژه جوانان را در این مقطع، بسیار مهم خواندند.


ایشان با اشاره به برخی نرمش‌های ظاهری مسئولان آمریکا در مذاکرات افزودند: باطن رفتار آمریکا، پیگیری همان اهداف خصمانه گذشته است و ملت، این واقعیت را فراموش نمی‌کند.


رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کردند: انتقاد، مایه پیشرفت است و جامعه نیز آزاد و دارای حق انتقاد است اما نباید این حرف تاریخی امام را از یاد ببریم که مکرر می‌فرمود «هرچه فریاد دارید، سر آمریکا بکشید».

آمریکا همچنان دشمن شماره یک ایران / برجام رویکرد ضد استکباری ایران را تغییر نمی‌دهد

حضرت آیت الله خامنه‌ای ضمن توصیه به جوانان برای «جدی گرفتن تحصیل و دانش اندوزی، ترجیح اهداف عمومی به خواسته‌های شخصی و افزایش آگاهی و قدرت تحلیل» افزودند: صدای ملت ایران تنها صدای رسایی است که در اوضاع آشفته جهان، برضد ظلم و استثمار و استعمار بلند است و دل‌های ملتها و نخبگان را به خود جذب می‌کند و این صدای رسا را نباید از دست بدهیم.


رهبر معظم انقلاب که این سخنانشان با فریادهای مرگ بر آمریکای دانشجویان و دانش آموزان همراه شد، افزودند: شعار و فریاد مرگ بر آمریکای ملت ایران دارای پشتوانه قوی عقلانی و منطقی و برگرفته از قانون اساسی و تفکرات اصولی است که ظلم و ستم را بر نمی‌تابد.


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالروز 13 آبان ضمن لبیک به بیانات رهبر انقلاب استکبار ستیزی را اصل تغییر ناپذیر در استراتژی انقلاب اسلامی مطرح کردند.


منصوری آرانی: دکترین و استراتژی جمهوری اسلامی ایران استکبارستیزی است


عباسعلی منصوری‌آرانی، عضو کمیسیون امنیت ملی در خصوص 13 آبان‌ ماه که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفته است، اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) این روز را انقلاب دوم نامید به این علت که دکترین و استراتژی جمهوری اسلامی ایران استکبارستیزی است.

آمریکا همچنان دشمن شماره یک ایران / برجام رویکرد ضد استکباری ایران را تغییر نمی‌دهد

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استکبار ستیزی ریشه دراعتقادات و آموزه‌های دینی ما دارد و این موضوع برگرفته از آیات قرآنی است و تمام آئین‌‌های الهی این موضوع را داشته‌اند.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌ خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در حال حاضر نماد استکبار در جهان شناخته می‌شود و در حقیقت باید به عنوان مبارزه با تفکر استکباری می‌تواتیم این روز را قلمداد کنیم.


هیچ ارتباطی بین موضوعات هسته‌ای و دکترین ضد استکباری نظام وجود ندارد


منصوری آرانی، در خصوص تاثیر ایجاد توافق هسته‌ای بر روی بزرگداشت روز 13 آبان‌ماه، متذکر شد: هیچ ارتباطی بین موضوعات هسته‌ای و دکترین نظام وجود ندارد و استکبارستیزی جزء اصول کلی و مبنائی جمهوری اسلامی ایران است و ما نباید موضوعات مختلف را با اصول و محورهای خود مرتبط بدانیم و ما همچنان بر اساس مبنای نظام حرکت خواهیم کرد.


حقیقت‌پور: مبارزه با استکبار و ظلم جزء اصول دینی است / استکبارستیزی: جوهر انقلاب اسلامی ایران


منصور حقیقت‌پور، نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی در خصوص 13 آبان‌ ماه که مصادف با تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام است، اظهار داشت: مبارزه با استکبار و ظلم جزو اصول دینی ما است و ما این موضوع را صرفاً یک یافته سیاسی نمی‌دانیم.

آمریکا همچنان دشمن شماره یک ایران / برجام رویکرد ضد استکباری ایران را تغییر نمی‌دهد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه ائمه معصومین(ع) در راه استکبارستیزی به شهادت رسیده‌اند که این موضوع نشان می‌دهد استکبارستیزی جزو اصول دینی ما است.


نماینده مردم اردبیل، سرعین، نمین و نیر در مجلس شورای اسلامی گفت: جوهر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز بر اساس استکبارستیزی شکل گرفته تا احکام دین در جامعه شکل بگیرد.


حقیقت‌پور یادآور شد: تا زمانی که انقلاب اسلامی ایران پا برجاست مبارزه با ظلم و استکبار در هر منطقه‌ای از جهان چه علیه مسلمانان باشد چه علیه غیر مسلمان‌ها، این راه ادامه خواهد داشت.


وی در خصوص تاثیر ایجاد توافق هسته‌ای بر روی بزرگداشت روز 13 آبان ماه افزود: این موضوع به هیچ وجه خللی در زمینه بزرگداشت روز 13 آبان ماه نخواهد داشت.


خدائی سوری: تسخیر لانه جاسوسی فصل ماندگار مبارزه با استکبار جهانی / فریب رفتارهای آمریکا را نخوریم


حجت‌الله خدائی سوری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص بزرگداشت روز 13 آبان‌ ماه که توسط امام خمینی(ره) انقلاب دوم نامیده شده است، اظهار داشت: روز 13 آبان ماه نقطه عطفی در تاریخ سیاسی جمهوری اسلامی ایران است که توسط قشر تحصیل کرده انقلابی محقق شده است.


نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجوان پیرو خط امام به عنوان فصل ماندگار مبارزه با استکبار جهانی به خصوص آمریکا همواره در ذهن‌ها باقی خواهد ‌ماند.


فریاد علیه آمریکا، فریاد علیه نفوذ است


وی تاکید کرد: به حکم عقل و تدبیر و با توجه به فرمایشات رهبری، مراسم امسال بزرگداشت ۱۳ آبان باید فریاد علیه نفوذ باشد.

آمریکا همچنان دشمن شماره یک ایران / برجام رویکرد ضد استکباری ایران را تغییر نمی‌دهد

عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی گفت: گرامیداشت روز 13 آبان‌ماه هر ساله امری مهم است که باید به آن توجه داشت تا برای نسل‌های آینده نیز این موضوع برجسته بماند.


13 آبان بعد از توافق هسته‌ای پربارتر از هر سال برگزار شود


خدائی سوری متذکر شد: با وجود تحقق برجام در موضوع هسته‌ای بزرگداشت این روز باید پربارتر از سال‌های گذشته پیگیری شود تا همه بدانند که توافق هسته‌ای تغییری در ماهیت استکبارستیزانه جمهوری اسلامی ایران ایجاد نخواهد کرد.


نعمتی: آمریکا همچنان دشمن شماره یک جمهوری اسلامی ایران / توافق هسته‌ای از نفرت از استکبار نمی‌کاهد


بهروز نعمتی، عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در خصوص 13 آبان‌ ماه که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفته است، اظهار داشت: آمریکا همچنان دشمن شماره یک جمهوری اسلامی ایران شناخته می‌شود و این روز را روز ملی استکبارستیزی می‌دانیم.


نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: راس استکبار جهانی را دولت آمریکا می‌دانیم و آمریکایی‌ها باید بدانند که خیانت‌هایی را که به این کشور و مملکت کرده‌اند، هرگز از یاد مردم نخواهد رفت.

آمریکا همچنان دشمن شماره یک ایران / برجام رویکرد ضد استکباری ایران را تغییر نمی‌دهد

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: آمریکایی‌ها باید یک روزی به این همه خونریزی و جنایتی را که در کشور ما و سایر کشورهای جهان انجام داده‌اند را پاسخ دهند.


برجام باعث تغییر رویکرد ضداستکباری ایران نیست


نعمتی در خصوص تاثیر ایجاد توافق هسته‌ای بر روی بزرگداشت روز 13 آبان ماه متذکر شد: بحث هسته‌ای یک حق مسلم ما بوده و هست و این موضوع هیچ تغییری در رویکرد ضد استکباری ایران نخواهد داشت.


یوسفیان ملا: 13 آبان بعد از توافق هسته‌ای پرشورتر از همیشه برگزار می‌شود / فریاد روسای جمهوری اسلامی علیه استکبار و آمریکا


عزت‌الهث یوسفیان ملا،عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در خصوص 13 آبان‌ ماه که مصادف با تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام است، اظهار داشت: این روز واقعه‌ای تاریخی و ثبت شده در گذشته انقلاب اسلامی است.


نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: این روز به جهت اهمیت زیادی که دارد توسط امام خمینی(ره) به انقلاب دوم معروف شد تا همه بدانند که این موضوع چقدر اهمیت دارد.

آمریکا همچنان دشمن شماره یک ایران / برجام رویکرد ضد استکباری ایران را تغییر نمی‌دهد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اهمیت این موضوع به قدری است که در خصوص سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران تعیین تکلیف کرده است تا در قبال سیاست‌گذاران آمریکایی تکلیف خود را بداند.


یوسفیان ملا با اشاره به اینکه روز 13 آبان‌ماه که مصادف با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: تسخیر لانه جاسوسی به ما نشان می‌دهد که باید چگونه با آمریکا برخورد کنیم.


رییس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس تاکید کرد: اگر می‌خواهند مسائل خود را با ما حل کنند، باید موقعیت رفتاریشان را تغییر دهند.


بروجردی: بنیاد انقلاب اسلامی استکبارستیزی است / لزوم هوشمندی تمامی ملت و مسئولان در قبال فریبکاری آمریکایی


علاءالدین بروجردی، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص 13 آبان‌ ماه که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفته است، اظهار داشت: اهمیت این روز از این جهت است که در ذات جمهوری اسلامی ایران استکبارستیزی وجود دارد و تحقق این موضوع را می‌توان در تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) دید.


رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در سبک و عملکرد آمریکا استکبار وجود داشته و در موارد بسیاری حقوق مردم جهان توسط این کشور پایمال گردیده است.

آمریکا همچنان دشمن شماره یک ایران / برجام رویکرد ضد استکباری ایران را تغییر نمی‌دهد

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در خصوص تاثیر موضوع برجام در نحوه گرامیداشت روز 13 آبان توسط مردم ایران، گفت: موضوع استکبارستیزی جزو مسائل بنیادین انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است و صرف یک توافق‌نامه هسته‌ای نمی‌تواند باعث چشم پوشی از این موضوع بنیادین شود.


لبیک مسئولان به رهبر انقلاب برای ممانعت از نفوذ سیاسی و فرهنگی آمریکا در دوران پسابرجام


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: پس از ماجرای برجام، مسئله‌ای که رهبر معظم انقلاب مطرح کردند و به انحای مختلف در صحبت‌های سیاسیون و مقامات امنیتی آمریکایی‌ها هم بوده است، بحث نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است.


باقر حسینی: مقابله با استکبار ماهیت انقلاب اسلامی است / آمریکا همچنان بعد از توافق هسته‌ای نیز دشمن ایران است


سید باقر حسینی، عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در خصوص بزرگداشت روز 13 آبان‌ ماه که توسط امام خمینی(ره) انقلاب دوم نامیده شده است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با تفکر اسلام ناب با هر گونه زورگویی مقابله می‌کند و این جزو ماهیت نظام ما است.


نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ماهیت و ذات آمریکا ظلم و جنایت است و نمونه بارز استکبار است بنابراین تا زمانی که این خلق و خوی در آمریکا وجود داشته باشد، ما هم با آن‌ها مقابله می‌کنیم.

آمریکا همچنان دشمن شماره یک ایران / برجام رویکرد ضد استکباری ایران را تغییر نمی‌دهد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا همان روش مستکبرانه خود را دنبال می‌کند پس جمهوری اسلامی ایران نیز باید بر اساس ماهیت ذاتی خود با این شیوه آمریکا برخورد کند.


حسینی در خصوص تاثیر ایجاد توافق هسته‌ای بر روی بزرگداشت روز 13 آبان‌ماه متذکر شد: برجام توافقی بین ایران و چند کشور است که آمریکا نیز جزو آن‌ها است و 13 آبان ماه محلی است برای ابراز انزجار یک ملت که سال‌ها از سوی آمریکا ظلم و ستم و تجاوز دیده است.


هادی حسینی: موضوع برجام تاثیری بر استکبارستیزی مردم ایران ندارد


سیدهادی حسینی، عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در خصوص 13 آبان‌ ماه که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفته است، اظهار داشت: مردم ایران ملتی مظلوم است که استکبار جهانی سال‌ها در حق ما ظلم کرده است.

آمریکا همچنان دشمن شماره یک ایران / برجام رویکرد ضد استکباری ایران را تغییر نمی‌دهد

نماینده مردم جویبار، سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: زمانی که ملت ایران برای خودشان تصمیم گرفتند استکبار جهانی مزاحمت‌های فراوانی را ایجاد کرد و شهدای زیادی را ملت ایران در این راه تقدیم کردند.


استکبارستیزی ملت ایران همیشگی است / لزوم توجه به رهنمودهای رهبر انقلاب برای ممانعت از نفوذ فرهنگی آمریکا


عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: ذات مردم ایران استکبارستیزی است و در جوهره وجودی‌شان محبت به ملل وجود دارد و تا زمانی که تفکر استکبار وجود داشته باشد ملت ایران نیز به استکبارستیزی خود ادامه می‌دهند.


حسینی در خصوص تاثیر ایجاد توافق هسته‌ای بر روی بزرگداشت روز 13 آبان‌ماه، متذکر شد: موضوع برجام تاثیری بر استکبارستیزی مردم ایران ندارد چون برجام توافق نامه‌ای است که حقوق ملت ایران را به رسمیت می‌شناسد.


منبع: خانه ملت


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.




اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

پیکر شهید مدافع حرم در شهرکرد تشییع می شود
فراخوان ادارات ،نهادها،تشکلهای دولتی وغیردولتی استان زنجان برای حضور حماسی در راهپیمایی فردا
ویژه برنامه های یوم الله 13 آبان در چهارمحال و بختیاری
بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت ۱۳ آبان
13 آبان سد محکمی مقابل طمع استکبار جهانی است





۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن