تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820937146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلوگیری ازساخت و ساز های غیر مجاز، اولویت کاری مدیران دولتی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: جلوگیری ازساخت و ساز های غیر مجاز، اولویت کاری مدیران دولتی
استاندار کردستان گفت:بخش اعظمی از ساخت و سازهای غیرمجاز ربطی به زمین قولنامه ای نداردو مقابله با این معضل نیازمند عزم جدی مسئولان و مدیران دولتی این استان است.


به گزارش خبر نگارگروه استانهای  باشگاه خبر نگاران جوان از سنندج، عبدالمحمد زاهدی در جلسه بررسی وضعیت ساخت و سازهای غیرمجاز و راه‌های مقابله با آن از وضعیت حاکم بر روند ساخت و سازهای غیرمجاز انتقاد کرد و خواستار مقابله همه جانبه مدیران در این حوزه شد. 


وی با اشاره به اهمیت شهر سنندج عنوان کرد: تمامی ما علاقه خاصی به سنندج داریم که یکی از مهم‌ترین دلایل آن مربوط به بحث معماری خاص و منحصر به فرد این شهر است. 


وی اظهارداشت: معماری خاص سنندج و وجود تپه‌های متعددد در آن از قدیم الایام به عنوان شاخص هویتی این شهر محسوب شده است ولی متاسفانه امروز با سخت و سازهای غیر اصولی وغیر فنی به فراموشی سپرده شده است
استاندار کردستان بیان کرد: بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که بخش اعظمی از ساخت و سازهای غیرمجاز ربطی به زمین قولنامه‌ای ندارد. 
زاهدی ادامه داد: این ادعا که خلاء قانونی در حوزه ساخت و ساز وجود دارد، قابل قبول نیست چراکه این دلیل نمی‌تواند به تنهایی توجیه کننده موضوع باشد. 


وی براولویت قراردادن پیشگیری در برخورد با متخلفین تاکید کرد و افزود: استانداری در برخورد با متخلفین و هر گونه سهل انگاری که به ضرر شهر و مدیریت شهری عزم جدی دارد. 


استاندار کردستان با اشاره به نقش کمیسیون ماده ۱۰۰ خواستار اجرای آراء این کمیسیون شد و از تمامی ادارات و سازمان‌ها خواست که تمام توان خود را برای مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز بسیج کنند. 


زاهدی بیان کرد: توجه به بافت فرسوده شهر، ممنوعیت واگذاری انشعابات به ساختمان‌هایی که بدون مجوز ساخته شده‌اند، توجه به گزینش نیرو‌ها در شهرداری، شناسایی دلالان و معرفی آن‌ها به دستگاه نظارتی، تعیین شعبه اختصاصی در دادگاه به منظور بررسی وضعیت ساخت و ساز غیر مجاز و لزوم اطلاع رسانی صدا و سیما و اهمیت کار فرهنگی از دیگر مورادی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/ف








اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

مدیریت بحران یکی از مولفه های مهم مدیران دستگاه های اجرایی است
وجود 14 هزار حامی یتیمان د رکمیته امداد کردستان
اختصاص ۱۰ درصد اعتبارات فرهنگی به فعالیت های قرآنی
دوازدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر در مدارس استان برگزار می شود
تشکیل کمیته بررسی پدیده ال نینو در کردستان





۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن