تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820999143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم تغيير مديريت آب کشور/ شوراي هماهنگي مديريت آب با مشارکت بهره‌برداران تشکيل شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۳۱ب.ظ)
لزوم تغيير مديريت آب کشور/ شوراي هماهنگي مديريت آب با مشارکت بهره‌برداران تشکيل شد موج - معاون وزير نيرو با اشاره به لزوم تغيير مديريت آب کشور افزود: در اين راستا دو برنامه مهم اجرا کرده‌ايم که در حال پيگيري است. يکي توجه به الزامات مديريت به هم پيوسته آب و لزوم مشارکت بهره‌برداران بوده که قبلاً نداشتيم.
به گزارش خبرگزاري موج، رحيم ميداني با اشاره به وجود ۳۷ هزار قنات در ايران گفت: براي نخستين بار، شوراي هماهنگي مديريت آب با مشارکت بهره‌برداران تشکيل شد.
معاون وزير نيرو اظهار داشت: پايين بودن بهره‌وري آب در زمينه‌هاي مختلف، بازنگري در مديريت منابع آب با مشارکت فراگير مردم را مي‌طلبد و هر جا که در اين بخش از مردم فاصله گرفته‌ايم کارها موفق نبوده است.
ميداني ادامه داد: در همين خصوص براي نخستين بار در يکي از منابع پُرتنش کشور شوراي هماهنگي مديريت آب با مشارکت بهره‌برداران و مردم تشکيل داديم و اميدواريم اين تجربه را در ساير حوزه‌ها همچون تقسيم آب و مديريت کيفيت آب نيز استفاده کنيم.
وي با اشاره به اهميت جايگاه قنات در ايران تصريح کرد: ايران در حال حاضر ۳۷ هزار قنات دارد و اين پديده همچون آثار تاريخي و شعر و ادبيات با وجود گذر زمان، همچنان زيبايي و شکوه خود را حفظ کرده است. زيبايي قنات به اين دليل است که يادآور شکوه و عظمت انسان‌هايي است که از زيرزمين، برکت را براي انسان‌ها به ارمغان آورده‌اند؛ برکتي که مايه حيات و پاکي و پاکيزگي است.
معاون وزير نيرو با تأکيد بر بهره‌برداري نامناسب از آب در جهان تصريح کرد: به اعتقاد کارشناسان نحوه زندگي فعلي مردم جهان به گونه‌اي است که نيازمند دو کره زمين هستيم و اگر به نحوه زندگي ايران نگاه کنيم سه کره زمين نياز داريم؛ از اين‌رو مي‌توانيم با الهام گرفتن از قنات بهره‌برداري مناسب از آب را تعريف کنيم.
ميداني خاطرنشان کرد: همزيستي با طبيعت را بايد از قنات ياد بگيريم، چون بدون آسيب رساندن و گستاخي به طبيعت و ساير سفره‌هاي زيرزميني، برکت را براي انسان‌ها به روي زمين آورده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن