تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813217813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمايندگان فدراسيون واليبال با لوزانو و سيچلو ديدار کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۴۸ق.ظ)
نمايندگان فدراسيون واليبال با لوزانو و سيچلو ديدار کردند موج-دبير فدراسيون واليبال و سرپرست تيم ملي روز گذشته با لوزانو و سيچلو ديدار و گفت و گو کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمود افشاردوست و امير خوش خبر که به منظور بررسي عملکرد و برنامه هاي لوزانو، سيچلو و آناستازي به لهستان سفر کرده اند، روز گذشته در نخستين روز حضور در اين کشور در نشست هاي جداگانه و مشترکي با رائول لوزانو و خوان سيچلو ديدار و گفت و گو کردند و برنامه هاي آن‌ها براي هدايت تيم ملي واليبال ايران دريافت و بررسي کردند.
خوش خبر و افشاردوست امروز راهي رادون لهستان مي شوند و در آن شهر بر سر تمرينات تيم لوزانو حاضر خواهند شد و از نزديک تمرينات وي را مشاهده و بررسي خواهند کرد.
همچنين نمايندگان داورزني ديدار و ملاقاتي مفصل با آندره آناستازي خواهند داشت و با برنامه ها، عملکرد و ديدگاه هاي وي از نزديک آشنا مي شوند.
در پايان هم گزارش کاملي از اين جلسات و بررسي ها را به رئيس فدراسيون واليبال ارائه مي کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن