تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815652722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چشمک فدراسیون والیبال به لوزانو


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: چشمک فدراسیون والیبال به لوزانو
باشگاه رادوم لهستان که لوزانو هدایت آن را بر عهده دارد با جدایی این مرد آرژانتینی موافقت کرده است و سیچلو با حضور در محل مذاکرات می تواند مشکل زمان و زبان او را حل کند.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم مذاکره‌کننده فدراسیون والیبال راهی لهستان شد تا کار دو گزینه سرمربیگری تیم‌ملی والیبال را زیرنظر گرفته و با آنها گفت‌وگو کنند. این دو گزینه آندره آناستازی ایتالیایی و رائول لوزانوی آرژانتینی هستند که هر دو در لیگ لهستان مشغول به مربیگری‌اند. هر دو در دوره گذشته انتخاب سرمربیگری تیم‌ملی والیبال ایران جزو اصلی‌ترین گزینه‌ها بودند اما لوزانو به دلیل عدم تسلط به زبان انگلیسی و آناستازی به دلیل شرایط سفت و سخت نیمکت تیم‌ملی ایران را از دست دادند.
شانس کم آناستازی این برای سومین‌بار است که آناستازی گزینه سرمربیگری تیم‌ملی والیبال ایران می‌شود و در ادوار گذشته به یک دلیل و آن هم تعداد بالای دستیاران او و بار مالی سنگین این مربی، آناستازی از نیمکت والیبال ایران دور شد. او این‌بار هم به عنوان گزینه سرمربیگری ایران مطرح است اما او بارها اعلام کرده که شرایط خوبی دارد، از تیمی که در آن فعالیت می‌کند راضی است و تمایلی به هدایت تیم‌ملی والیبال ایران ندارد. زمانی که او شغل نداشت و برای هدایت ایران هم ابراز تمایل می‌کرد از نیمکت تیم‌ملی دور ماند و با این حال بعید به نظر می‌رسد او این بار هم شانسی برای سرمربیگری والیبالیست‌های ایرانی داشته باشد.
لوزانو نزدیک‌تر به نیمکت تیم‌ملی در حال حاضر راهیابی به المپیک و حضور به موقع سرمربی خارجی سر تمرینات تیم‌ملی، اولین اولویت فدراسیون والیبال ایران است و هر دو این اولویت‌ها در توانایی‌های لوزانو است. او که اسم و رسم قابل قبولی در دنیای والیبال دارد، یک ویژگی خاص نسبت به آناستازی هم دارد و آن زمان کافی‌اش برای حضور در تمرینات تیم‌ملی والیبال ایران است. لوزانو مثل آناستازی سرمربی یک تیم لهستانی است اما با این تفاوت که او شرایط فسخ قرارداد و حضور در تیم‌ملی والیبال ایران را دارد. ماریوژ ژیژکو رئیس باشگاهی که لوزانو سرمربیگری آن را برعهده دارد، دراین‌باره گفته است:« اگر رائول واقعا بخواهد مسوولیت تیم‌ملی والیبال ایران را قبول کند، می‌تواند این کار را انجام دهد. ما با وجود اینکه دوست نداریم او را از دست بدهیم ولی در قرارداد او بندی مبنی بر حضور صرف در باشگاه وجود ندارد. او می‌تواند کنار یک تیم باشگاهی، سرمربی یک تیم‌ملی هم باشد.» سخنگوی باشگاه رادوم هم گفته است:« ما به صورت رسمی مذاکره یا خبری در این مورد دریافت نکرده‌ایم ولی این اتفاق بارها افتاده و مربیان بزرگ دنیا کنار تیم باشگاهی خود مربی تیم‌ملی یک کشور هم بوده‌اند. ممکن است این‌بار هم این اتفاق بیافتد.»
چشمک فدراسیون والیبال به لوزانو با اینکه گفته می‌شود شانس لوزانو و آناستازی برای سرمربیگری تیم‌ملی والیبال ایران یکی است اما شواهد شانس بیشتری را به لوزانو می‌دهد. شرایط مالی و بندهای سنگین قرارداد آناستازی هنوز پابرجاست ضمن اینکه او نمی‌تواند به موقع خود را سر تمرین تیم‌ملی والیبال ایران حاضر کند. اما از طرفی دیگر لوزانو تنها یک مشکل برای سرمربیگری ایران داشت که آن هم عدم تسلط به زبان انگلیسی بود. حالا از سیچلو (دستیار سابق ولاسکو در تیم‌ملی والیبال ایران و هم دستیاری مسلط به زبان انگلیسی) دعوت شده است تا او هم به لهستان بیاید و در مذاکرات ایرانی‌ها برای انتخاب سرمربی تیم‌ملی شرکت کند. او هم سرمربی نخواهد شد هم مشکل تسلط نداشتن لوزانو به زبان انگلیسی را حل خواهد کرد و هم می‌تواند به عنوان یک شخص مطلع به شرایط والیبال ایران، به موقع سر تمرینات تیم‌ملی حاضر شود. ضمن اینکه او برگ برنده لوزانو محسوب می‌شود و هیچ ربطی به آناستازی ندارد و مساله دیگر وقت آزاد لوزانو است که خیلی از مشکلات تیم‌ملی را می‌تواند حل کند. با تمام این مسائل به نظر می‌رسد شانس لوزانو برای سرمربیگری تیم‌ملی والیبال ایران محتمل‌تر است.

والیبال محمدرضا داورزنی (رئیس فدراسیون والیبال) تیم ملی والیبال ایران

ارسال به تلگرام


15:07  1394/08/17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن