تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803999879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مروری بر هفته چهاردهم رقابت های دسته اول


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مروری بر هفته چهاردهم رقابت های دسته اول
قطار بازی های دسته اول آزادگان به ایستگاه چهاردهم رسید. در مهمترین دیدارهای ایستگاه چهاردهم تیم های صدرجدولی و مدعی پیکان و فجرسپاسی در خانه رقبای خود بازی می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، قطار بازی های دسته اول آزادگان به ایستگاه چهاردهم رسید. در مهمترین دیدارهای ایستگاه چهاردهم تیم های صدرجدولی و مدعی پیکان و فجرسپاسی در خانه رقبای خود بازی می کنند. پیکان در آبادان به دیدار نفت می رود و گل گهر سیرجان میزبان فجرسپاسی است. در دیگر بازی هایی که مهم به نظر می رسند جدال تیم های خونه به خونه با گیتی پسند و ماشین سازی با نفت مسجد سلیمان است.
بی سلیقگی در چیدمان داورن اینروزها چیدمان داوران برای بازی های مختلف مهمترین دغدغه تیم های لیگ یکی به شمار می آید. به ویژه برای تیم هایی که امتیازهای زیادی را از دست داده اند و آن تیم هایی نظیر : ماشین سازی ، خیبر ، الومینیوم اراک ، پارسه و فولاد یزد است ، تیم هایی که مدعی هستند به دلیل اشتباهات داوری چند امتیازی از دست داده اند. نگاهی به چیدمان داورها در هفته های گذشته حاکی از کم توجهی دست اندرکاران دپارتمان داوری در انتخاب داوران برای مسابقه های مختلف است که باعث ایجاد شائبه نزد تیم ها شده است. دپارتمان داوری بهتر است با توجه به حساسیت بازی ها ، جایگاه تیم ها و سایر شرایط اقدام به چیدمان داوران کند.  بی تردید با در نظر گرفتن مواردی جزیی از همین دست از حجم اعتراض تیم ها به داوران کاسته می شود و این عزیزان هم در زمین مسابقه کارشان را با آرامش بیشتر و شرایط بهتری می توانند انجام دهند.
فولاد یزد – مس کرمان ؛ ستاره کویر مس کرمان که با سرمایه گذاری میلیاردی در پی بازگشت به لیگ برتر است هنوز نشانی از تیم بودن ندارد تا جاییکه این تیم میلیادر و پر مهره برای کسب امتیاز چشم به حرکات انفرادی تک ستاره اش ؛ فرزاد حسین خانی دارد. تا همین امروز کاپیتان با تجربه مسی ها با درخشش و گلزنی خود شش امتیاز به حساب مس واریز کرده است. به غیر از این دو گل که دو برد برای مس به ارمغان آورده است ، فرزاد پاس گل هم داده و البته گل های تساوی بخش هم به ثمر رسانده است. آمار نشان می دهد در صورتیکه مسی ها این بازیکن را نداشتند ، امروز در میانه های جدول بودند. به نظر می رسد بگوویچ در این تیم کار بزرگی نکرده و بود و نبودش در تیم مس خیلی فرقی ندارد.
گل گهر سیرجان – فجر سپاسی شیراز ؛ ترس از هت تریک تیم فجرسپاسی پس از تحمل اولین باخت فصل برابر ماشین در دیدار خانگی با مس رفسنجان هم متوقف شد تا برای دومین هفته متوالی از صدرجدول دور بماند. فجری ها که در پی برای بازپس گیری صدرجدول از پیکان هستند ، باید از سد گل گهر عبور کنند تا در صورت توقف پیکانی ها برابر نفت آبادن (که دور از ذهن نیست) مجدداً صدرنشین لیگ می شوند. گل گهری ها که دو بازی قبلی خود را باخته اند اگر در این بازی هم بازنده شوند وضعیت شان در جدول به هم می ریزد و با تیم های ته جدولی هم خانه می شوند به همین دلیل سیرجانی ها برای قرار نگرفتن در بین تیم های ته جدولی در  هفته گذشته تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته اند تا باخت هایشن را هت تریک نکنند.
مس رفسنجان – ایران جوان بوشهر ؛ با برد آرام می گیرند تیم های ایران جوان و مس هم اکنون با 16 و 13 امتیاز در جایگاه یازدهم و شانزدهم جدول قرار دارند. اختلاف دو تیم در حال حاضر 3 امتیاز است. مسی ها در صورتیکه بتوانند هر سه امتیاز این دیدار را به حساب خود واریز کنند بالاتر از بوشهری ها قرار می گیرند.
خونه به خونه بابل – گیتی پسند اصفهان ؛ بازی اکبر هدف اکبر میثاقیان در بابل مشخص است. رساندن تیم خونه به خونه به لیگ برتر، تیمی که هم اکنون با 24 امتیاز در رده سوم قرار دارد و در تعقیب تیم های 28 امتیازی پیکان و فجرسپاسی است. به همین منظور این تیم برابر همه حریفان خود با قدرت ظاهر می شود به ویژه اگر قرار باشد در بابل و در حضور طرفدارانش بازی کند. گیتی پسند در اکثر دیدارهایش تقریباً با روشی دفاعی بازی کرده است. این تیم در 13 بازی 10 گل به ثمر رسانده و با 14 امتیاز در رده پانزدهم جدول جای دارد. با توجه به اینکه اکبر میثاقیان تبحر خاصی در انجام بازی های دفاعی دارد ، به نظر می رسد تیم گیتی پسند روز سختی برابر خونه به خونه داشته باشد.
آلومینیوم اراک – پاس همدان ؛ جنگی برای بردن تیم آلومینیوم اراک با دو – سه نتیجه خوبی که در هفته های گذشته به دست آورد خودش را به تیم های مدعی چسباند و به همین دلیل این روزها با انگیزه تر از همیشه بازی می کند. اراکی ها که بدشان نمی اید سر از لیگ برتر در اورند باید در یکی از سه پلیه ابتدایی جدول جاخوش کنند و برای رسیدن به هدفشان چاره ایی جزء شکست دادن پاس ندارند. تیمی که هفته قبل با کسب دومین برد فصل از قعر جدول جدا شده و در رده نوزدهم ایستادند. پاسی ها که به خوبی از شرایط بدشان با خبرند و می دانند در صورت ادامه این وضعیت باید از لیگ دسته اول خداحافظی کنند می خواهند با شگفتی سازی برابر میزبان خود یک پله دیگر در جدول صعود کنند.
خیبر خرم آباد – شهرداری اردبیل ؛ شیرهای خیبر شهرداری چی های اردبیلی دومین بازی شان را هم با هدایت محمد احمدزاده بردند تا به لطف همین شش امتیاز آنها 16 امتیازی شده و تا رده نهم جدول صعود کردند. شهرداری حالا با روحیه تر از قبل نشان می دهد و در دیدار با خیبر هم که هفته قبل مغلوب مس کرمان شد نیم نگاهی به سومین برد متوالی خود دارد. البته نباید فراموش کرد که تیم خیبر در دیدارهای خانگی خود که 5-4 هزار تماشاگر لرستانی حمایتش می کنند تیمی سرسخت و خطرناک نشان داده و نتیجه ایی جزء برد آنها را راضی نمی کند.
پارسه تهران – نساجی مازندران ؛ نساجی در سراشیبی سقوط بازی ها و نتایج ضعیف نساجی این تیم را در سراشیبی سقوط قرار داده و این تیم هر هفته یک پله به قعر جدول نزدیک می شود. از سوی دیگر تماشاگران این تیم هم کاهش چشمگیری داشته تا جاییکه در چند دیدار اخیر نساجی صندلی های خالی زیادی در ورزشگاه دیده می شد. طرفداران نساجی را نمی توان شماتت کرد زیرا عملکرد ضعیف نساجی انها را دلسرد کرده است. چرا نساجی به رغم در اختیار داشتن مربیان کارکشته که در راس آنها امیر قلعه نویی به عنوان مشاور فنی فعالیت می کند تا این اندازه ضعیف و ناتوان است؟ تیمی که هم اکنون با 14 امتیاز رده چهاردهم را به خود اختصاص داده و در صورت باخت برابر پارسه بازهم پایین تر رفته و یکی از تیم های قعرنشین و فانوس دار لیگ خواهد شد. پارسه که امروز میزبان نساجی است و برای سه امتیاز بازی نقشه کشیده در حال حاضر با 12 امتیاز در رده هجدهم قرار دارد.
آلومینیوم هرمزگان – داماش گیلان ؛ موم های شهر باران داماش گیلان یکی از معدود تیم هایی است که در بازی های بیرون از خانه زوری نداشته و در دست رقبایش همچو موم می ماند ولی همین تیم در بازی های خانگی مثل فولاد مقاوم و شکست ناپذیر است. داماشی ها تاکنون در هفت بازی خانگی که برابر حریفانشان انجام داده اند 14 امتیاز کسب کرده اند که رکورد خوبی است ولی همین تیم از 6  بازی بیرون از خانه فقط یک امتیاز گرفته است. با توجه به همین آمار و ارقام تیم هایی که میزبان داماش هستند قبل از آغاز بازی به نتیجه ایی غیر از برد فکر نمی کنند و همین موضوع باعث شده تا داماشی ها  کار سختی برابر میزبانان خود داشته باشند.
ماشین سازی تبریز – نفت مسجد سلیمان ؛ امتیازهای بر باد رفته عیسی اکبرزاده ؛ مدیر تیم ماشین سازی اخیراً مدعی شده داوران در چهار مسابقه با اشتباهات فاحشی که داشتند  همگی انها هم علیه تیمش بوده ضربه سنگینی به ماشین وارد کرده و مانع برد تبریزی ها شده اند. به باور اکبرزاده اگر اشتباهات داوری که منجر به تغیر نتیجه بازی شده اسن نبود امروز این تیم صدرنشین لیگ بود. ماشین سازی که هفته قبل با یک ضربه پنالتی و یک یار اخخراجی مغلوب ایران جوان شد امروز باید به دیدار تیمی برود که برخلاف آنها کمتر اسیر اشتباهات داوری شده است و هفته قبل را هم به لطف دو گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند از سد پارسه عبور کرد.
نفت آبادان – پیکان تهران ؛ دسته برزیلی ها نفت آبادان برای اثبات شایستگی ها و توانایی های فنی اش در دیدار خانگی امروز خود با پیکان چاره ایی جز پیروزی ندارد. در صورت ثبت شکست پیکان ، همه مدعیان متوجه قدرت نفت شده و روی این تیم حساب جداگانه ایی باز می کنند ولی اگر نتیجه بازی مساوی یا به سود پیکان رقم بخورد در آن صورت سایر مدعیان تیم نفت را به چشم معمولی دیده و برایش اهمیت زیادی قائل نخواهند شد. از همین رو دسته برزیلی های لیگ وظیفه سنگینی در دیدار با پیکان که دو هفته ایی است به صدر جدول تکیه زده دارند.

دسته یک

ارسال به تلگرام


08:16  1394/08/18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن