تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804777180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مروری بر هفته سیزدهم رقابت های دسته اول


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مروری بر هفته سیزدهم رقابت های دسته اول
رقابت های دسته اول آزادگان رفته رفته به نیم فصل اول نزدیک می‌شود و متعاقب آن بازی‌های نیز حساس تر و داغ‌تر می‌شود تا جاییکه با یک باخت تیم‌ها با یک برد و یا یک باخت در جدول رده‌بندی بالا و پایین می‌شوند.

به گزارش "ورزش سه " رقابت های دسته اول آزادگان رفته رفته به نیم فصل اول نزدیک می شوند و متعاقب آن بازی های نیز حساس تر و داغ تر می شود تا جاییکه با یک باخت تیم ها با یک برد و یا یک باخت در جدول رده بندی بالا و پایین می شوند و از همین رو ضروری است تا نهادهای نظارتی و تصمیم گیرند نگاه ویژه ایی به نحوه برگزاری بازی ها ، رفتار تیم ها ف مسایل پزشکی بازیکنان ، چیدمان داوری ها و .... داشته باشند.

عصر امروز هفته سیزدهم رقابت های دسته اول آزادگان با برگزاری 10 دیدار به پایان می رسد. در مهمترین بازی های امروز تیم خونه به خونه و نفت آبادان به دیدار هم می روند. پیکان با آلومینیوم اراک بازی می کند. فجرسپاسی و مس رفسنجان در شیراز رقابت می کنند. مس کرمان و خیبر رقابتی سخت با هم دارند و ماشین سازی میهمان ایران جوان است.

مس کرمان – خیبر خرم آباد ؛ دور از انتظار

خیبر تیمی جوان و تقریباً بومی است. این تیم به واسطه نیروی جوانی و بازی شجاعانه بازیکنانش و تجربه علی نیکبخت ؛ سرمربی تهرانی اش که سالها با جوانان بانک ملی و سایپای تهران کار کرده و تجربه کار با جوان ها را به بلد است تاکنون نتایج قابل قبولی کسب کرده و توانسته خودش را در میانه های جدول حفظ کند و به همین دلیل توقع طرفداران خیبر تا لیگ برتر بالا رفته و انتظار دارند تیم محبوب شان که تیمی کم هزینه ، جوان و کم تجربه است بین 7-6 تیم بالای جدول قرار بگیرد. بر خلاف تیم خیبر ، مس که یکی از پرمهره ترین و پرهزینه ترین تیم های لیگ است و به رغم حضور در رده چهارم جدول هنوز نتوانسته انتظار علاقمندانش را بر آورده ساخته و در صدر جدول جلوس کند. ظاهراً مس با تغییر مدیریت باشگاه قصد دارد این عقب ماندگی را جبران کند. در حال حاضر مس با 20 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و خیبر هم با 16 امتیاز هشتم است.

داماش گیلان – گل گهر سیرجان ؛ بازنده ها

گل گهر و داماش هر دو هفته قبل را برابر حریفانشان متحمل شکست شدند با این تفاوت که شکست داماش بیرون از خانه بود ولی گل گهری ها در سیرجان به تیم بحران زده شهرداری اردبیل باختند و به همین دلیل هر دو تیم در این دیدار به دنبال برد و کسب سه امتیاز بازی هستند.داماش در بازی هایی که میزبان بوده به کمتر تیمی باخته و پیش بینی می شود امروز هم شاگردان مجید جهانپور همانند بازی های قبلی برنده این دیدار و صاحب سه امتیاز آن شوند.

خونه به خونه بابل– نفت آبادان ؛ جباری و حساسیت کمیته داوران

این دو تیم امروز یکی از حساس ترین بازی ها را در این هفته به نمایش خواهند گذاشت. هر دو تیم از شرایط خوبی در جدول برخوردارند و امتیاز این بازی برای هر دو مهم می باشد. در هفته گذشته نفت پیروز میدان بوده اما خونه به خونه باخت سنگینی را مقابل آلومینیوم اراک کسب کرد.





فجر سپاسی – مس رفسنجان ؛ مشکل غیر قابل باور فجری ها
فجرسپاسی که با گروهی از بازیکنان باتجربه در کنار مهره ای مستعد و جوان که به دلیل سرباز بودن در این تیم بازی می کنند تاکنون نتایج خوبی گرفته و هفته ها هم در صدر جدول جای داشت تا اینکه هفته قبل با تحمل اولین باخت برابر ماشین سازی به رده دوم سقوط کرد. فجری ها اگر می خواهند مجدداً صدرنشین لیگ شوند باید مس را با اختلاف 4-3 گل ببرند. از سویی تیم مس هم اینروزها با یکی – دو بردی که به دست آورده صاحب روحیه و انگیزه مضاعفی است و با توجه به علاقه ایی که مس به بازی دفاعی دارد و سخت گل می خورد بعید به نظر می رسد فجر به خواسته اش برسد. نکته ایی که در خصوص فجری ها باورش سخت است مشکل بی پولی فجری ها است که سرمربی شیرازی این تیم گاه و بیگاه در مصاحبه هایش به آن اشاره می کند در حالیکه فجر برای اسکان بازیکنانش در بازی های بیرون از خانه بهترین هتل ها را انتخاب می کند و با هواپیما رفت و آمد می کند.

گیتی پسند اصفهان – نساجی مازندران ؛ جدال 13 تایی ها

گیتی پسند در حال حاضر با 10 گل زده و 13 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد و این جایگاه برای تیمی که مشکل مالی ندارد ، بازیکنان مورد نظر مربی را جذب کرده و تمریناتش را به موقع شروع کرده ، جایگاه مناسبی نیست. گیتی پسند امروز میزبان نساجی است. عملکرد نساجی ؛ تیم پرطرفدار شمالی در فصل جاری دقیقاً مثل گیتی پسند بوده است. این تیم همانند گیتی پسند 13 امتیاز اندوخته و 10 گل به ثمر رسانده ولی به لطف تفاضل گل یک پله بالاتر از گیتی پسند قرار دارد. با توجه وضعیت مشابه ایی که گیتی پسند و نساجی دارند به نظر می رسد دیدار سیزدهم دو تیم 13 امتیاز پایاپای باشد.

شهرداری اردبیل – آلومینیوم هرمزگان ؛ مصاف شگفت انگیزها

دیدار تیم های شهرداری اردبیل و آلومینیوم هرمزگان ؛ دیدار دو تیم تعجب برانگیز دسته اول است. شهرداری تا زمانیکه محمد ربیعی هدایتش را بر عهده داشت حتی در خانه هم نمی برد ولی به محض برکناری جوانترین مربی لیگ و جانشینی محمد احمدزاده ، شهرداری رنگ عوض کرد به پیروزی رسید آنهم برابر تیمی که در سیرجان به پرسپولیس نباخته بود. آلومینیومی ها هم باعث تعجب هستند. تا روزیکه داود حقدوست سرمربی این تیم بود باشگاه مشکل بی پولی داشت و پول خرید آب معدنی را نداشت و اطرافیان تیم مدام از انحلال آلومینیوم حرف می زدند ولی به محض استعفای حقدوست همه مشکلات حل شد تا جاییکه به جای مربی مسعفی دو مربی نام آشنا به کار گرفته شد و دیگر هیچ صحبیت از بی پولی به میان نیامد. آلومینیوم که بادر جدی مربیانش افت محسوس داشته امروز بازی سختی با شهرداری چی های اردبیلی دارد و باید دید این تیم جنوبی کشورمان که به اب و هوای سرد و برفی عادت ندارد می تواند در دامنه سرد و پر برف سبلان از میزبانش امتیاز بگیرد. اردبیلی ها تنها تیمی هستند که تفاضل گل شان صفر است. شهرداری در 12 هفته گذشته 13 گل زده و 13 گل هم خورده و هم اکنون در رده دهم جدول قرار دارد.

پاس همدان – فولاد یزد ؛ آه بچه های تهران

مدیران که پاس که پس از برکناری داود مهابادی ، دستیار این مربی را برای هدایت تیم انتخاب کردند در اولین بازی پاس با رضا طلایی منش شاهد باخت پاس بودند تا همچنان این تیم در قعر جدول دست و پا بزند. علاوه بر نتایج ضعیف تیم پاس ، کم تماشاگر بودن سبزپوشان سابق تهران در بازی های خانگی است. عدم استقبال فوتبالدوستان همدانی از تیم پاس نشان می دهد که هبه کردن این تیم به همدانی ها که به قیمت آواره کردن هزاران نونهال ، نوجوان و جوان تهرای تمام شد ، خیلی منطقی و کارشناسانه نبوده است و آه بچه های جنوب شهر تهران ظاهراً یقه پاس را گرفته و این تیم را به مرز فلاکت کشانده است. بچه هایی که دیگر نمی توانند در این باشگاه رشد و نمو کرده و به فوتبال کشور خدمت کنند. پاس در حال حاضر با 8 امتیاز در رده بیستم جدول قرار دارند و یکی از گزینه های سقوط به دسته دوم محسوب می شوند.





پیکان تهران - آلومینیوم اراک ؛ اولین داوری در یک بازی حساس

یکی از بازی های مهم و حساس ایستگاه سیزدهم دیدار تیم های مدعی پیکان و آلومینیوم اراک است و به همین دلیل انتظار می رفت دپارتمان داوری در انتخاب داور برای قضاوت بازی دو تیم وسواس بیشتری به خرج می داد ولی نگاهی به اسامی داوران هفته سیزدهم نشان می دهد که آقایان دپارتمان نشین قادر به تشخیص حساسیت بازی ها نیستد و به همین دلیل در انتخاب داوران بعضاً دچار اشتباه می شوند. یکی از اشتباهات دپارتمان داوری ابلاغیه ایی است که به مجید پورعلی بابت قضاوت دیدار پیکان و آلومینیوم داه. داوری که اولین قضاوتش را در لیگ امسال تجربه می کند و در سالهای قبل هم نامی از او شنیده نشده بود. در این دیدار از یکسو تیم پیکان برای تثبیت صدرنشینی نیاز به سه امتیاز بازی دارد و از سوی دیگر اراکی ها که 18 امتیازی بوده و شانس صعود تا رده سوم را دارند به دنبال کسب سه امتیاز بازی هستند و به همین دلیل بهتر بود قضاوت چنین دیداری به داوران با تجربه و میدان دیده تری سپرده می شد.

ایران جوان بوشهر – ماشین سازی تبریز ؛ تقابل بهترین خط حمله ، بدترین خط دفاع

ماشین سازی با پیروزی خیره کننده ایی که برابر تیم بی شکست فجرسپاسی کسب کرد 18 امتیازی شد تا همچنان در بین مدعیان لیگ جای داشته باشد. ماشین سازی که می بایستی در دسته دوم بازی می کرد امتیازش را تیم شهرداری تبریز تعویض کرد تا کرد تا مجوز حضور در دسته اول را به دست آورد. گفته می شود تعدادی از شهرداری نشین ها که علاقه زیادی به فوتبال دارند و از دست اندرکاران سازمان ورزش شهرداری هستند ظاهراً برای به دست آوردن پست و مقام در سبزپوشان تبریزی با مجموعه ماشین سازی همدل و همراه نیستند و بعضاً به جای اینکه باری از روی دوش این تیم بردارند با عدم پرداخت به موقع بودجه باعث به دردسر اولین تیم تبریز می شوند. در صورتیکه چنین مشکلاتی دست و پای ماشین سازان را نبندد می تواند یکی از تیم های راه یافته به لیگ برتر باشد. شاگردان نادردست نشان که یکی از هجومی ترین تیم های لیگ هستند امروز به مصاف شیاطین سرخ بوشهر می روند. تیمی که خط دفاعی متزلزلی دارد و تاکنون 18 گل دریافت کرده است. در صورتیکه دروازه بان و خط دفاعی سبزپوشان تبریزی اشتباه نکنند و همانند بازی های قبلب خود زنی نکنند ، ماشین سازی می تواند هر سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کند.

نفت مسجد سلیمان – پارسه تهران ؛ پشت درب خروجی

اینکه نفت خوب بازی نمی کند و متعاقب آن نتایج خوبی هم نگرفته واقعیتی انکار ناپذیر است. تیمی که فصل قبل به دلیل همین نقیصه لیگ برتر را از دست داد تا در دسته اول بازی کند. فرزاد حافظی به عنوان نفر اول کادر فنی نفت باید این واقعیت را بپذیرد و به جای انتقاد از داوری و ... به فکر تقویت تیمش باشد تا نفت با کسب نتایج ایده آل بین سه تیم بالای جدول قرار بگیرد. نفتی ها امروز بازی تقزیباً آسانی پیش رو دارند و در صورتیکه بتوانند تیم رده هفدهمی پارسه را شکست دهند تا حدودی وضعیت شان در جدول بهتر می شود ولی در صورتیکه نفتی ها نتوانند در این بازی خانگی برنده شوند ، حافظی یک گام بزرک به درب خروجی باشگاه نزدیک شده و باید به فکر تسویه حساب باشد.

دسته یک

ارسال به تلگرام


09:07  1394/08/12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن