تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806872411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلمه نفوذ را بايد با وزن مناسب خودش به کار ببريم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آبان ۱۳۹۴ (۲۱:۱ب.ظ)
وزير اطلاعات: کلمه نفوذ را بايد با وزن مناسب خودش به کار ببريم موج - وزير اطلاعات، کار دستگاه‌هاي همگن با دستگاه‌هاي اطلاعاتي را کار حساسي دانست و گفت: اگر هوشمندي آن‌ها نباشد انقلاب و نظام جمهوري اسلامي آسيب جدي خواهد ديد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام والمسلمين سيد محمود علوي در همايش سالانه سراسري مديران و مسوولان ارشد سازمان حراست صنعت نفت افزود: اشراف اطلاعاتي دستگاه‌هاي حراستي و هوشمندي آنان از ضرورت‌هاست.
وي گفت: در شرايطي که نمايندگان و هيات‌هايي از کشورهاي مختلف به منظور فعاليت‌هاي اقتصادي، علمي، خدماتي و بازرگاني در ايران حضور مي‌يابند، سرويس‌هاي اطلاعاتي و امنيتي بيگانه سعي مي‌کنند از اين بستر سوء استفاده کنند و در اين پوشش‌ها در کشورمان حضور يابند و اين موضوع کار دستگاه‌هاي اطلاعاتي را بيشتر و ضروري‌تر مي‌کند.
علوي افزود: ما در شرايطي هستيم که رهبر معظم انقلاب اسلامي به عنوان طبيبي حاذق در زمينه نفوذ بيگانگان هشدار داده‌اند. لذا با توجه به باز شدن فضاي حضور مجموعه خارجي براي فعاليت‌هاي مختلف در ايران، بايد هوشيار‌تر عمل کنيم.
وزير اطلاعات گفت: سرويس‌هاي اطلاعاتي بيگانه با عنوان و نام و نشان اطلاعاتي به ايران نمي‌آيند، بلکه در پوشش‌هاي مختلف مي‌آيند.
علوي تاکيد کرد: سرويس‌هاي اطلاعاتي بيگانه از اينکه اطلاعات روشني از کشورمان ندارند در مضيقه هستند، عاجزند و تحقير شده‌اند. لذا در پوشش فعاليت‌هاي عادي و صنعتي مي‌خواهند از ايران اطلاعاتي بدست‌ آورند.
وي تصريح کرد: وقتي مقام معظم رهبري هشدار مي‌دهند که مواظب نفوذ بيگانگان باشيد به اين معني است که نيروهاي امنيتي و اطلاعاتي بايد با اين هشدار مقام معظم رهبري چندين برابر بر هشياري خود اضافه کنند تا مواجه با نفوذ نشويم.
وزير اطلاعات در ادامه در توضيح فرمايشات مقام معظم رهبري در زمينه نفوذ گفت: کلمه نفوذ را بايد با وزن مناسب خودش به کار ببريم و طوري نشود ارزش و تأثير آن را کاهش دهيم تا به مطلب پيش پا افتاده‌اي تبديل شود.
وي افزود: ما در وزارت اطلاعات پرونده‌هاي مهمي داريم و گاهي شده است که برخي عوامل دشمن اطلاعات کشور را به ثمن بخس در اختيار بيگانگان قرار داده‌اند که به طور طبيعي، اين اطلاعات عوامل خائن را به حسب وظيفه در اختيار مقامات عالي کشور قرار مي‌دهيم.
وزير اطلاعات گفت: البته مقام معظم رهبري، شوراي عالي امنيت ملي از اين اطلاعات بايد مطلع شوند و نبايد از آن در جهت منافع و بازي سياسي گروه‌هاي سياسي هزينه و استفاده کنيم.
وي در ادامه تاکيد کرد: بايد مواظب باشيم دشمن امنيت ما را به خطر نياندازد و در اين مدت برخي جريان‌هاي تروريستي تلاش کردند امنيت ايران را به چالش بکشند اما با عنايت خداوند و تلاش دستگاه‌هاي اطلاعاتي و امنيتي موفق نشدند.
علوي گفت: نحوه برخورد ما در برابر دشمن همين گونه است و دشمن بايد رعب داشته باشد. اما در ارتباط با جامعه، مردم، کارکنان بخش‌هاي مختلف، مانند وزارت نفت رسالت ما تأمين امنيت آن‌ها است.
وي يادآور شد: حاکم کردن فضاي امنيتي در چنين محيط‌هاي کاري، عاقلانه نيست چراکه صنعت و اقتصاد ما با ابتکار و نوآوري پيشرفت مي‌کند و اگر در محيط پ‍ژوهشي آرامش نباشد خلاقيت در ذهن‌ها جرقه نخواهد زد.
وي در ادامه افزود: بايد بر جامعه و محيط‌هاي صنعتي و اقتصادي بهداشت و امنيت رواني حاکم باشد و کسي به حريم فعالان اين عرصه‌ها تعرض نکند.
وزير اطلاعات با تاکيد بر حساسيت‌ وزارت نفت و حفاظت از اطلاعات اين حوزه و زير ساخت‌هاي صنعتي کشورکه مورد طمع دشمنان است گفت: مطالعات علمي و حفاظت اطلاعات در اين وزارتخانه از جمله صنايع زير ساختي و صنعت نفت از جمله مسووليت‌هاي جدي سازمان حراست است.
علوي افزود: حراست فيزيکي، بخشي از کار است و عمده تلاش‌ها بايد براي تأمين امنيت و بستر سازي مناسب براي ايجاد فعاليت‌ها صورت گيرد.
وزير اطلاعات افزود: کسي بايد از دستگاه‌هاي امنيتي، اطلاعاتي و حراستي حساب ببرد که با ملت و نظام ما دشمني دارد و وظيفه دستگاه‌هاي حراستي اين است که با کارکنان با محبت رفتار کنند و پيش از برخورد با مجرمين بايد تلاش کنيم زمينه فساد بويژه در حوزه اقتصادي را از بين ببريم.
وي اضافه کرد: بايد به کارکنان در بخش‌هاي مختلف حتي مردم براي صيانت از دستاوردها آموزش دهيم تا در دام دشمن نيافتند.
وي افزود: کار حراستي را بايد در چارچوب شرع و قانون انجام دهيم و کار اطلاعاتي و امنيتي بايد با رعايت حلال و حرام خدا همراه باشد.
علوي با اشاره به ويژگي‌هاي بي‌نظير پيامبر اسلام (ص)، اخلاق حسنه‌ي پيامبر اعظم را از ويژگي‌هاي ممتاز آن حضرت دانست و گفت: با اخلاق مي‌توان کار امنيتي را بهتر انجام داد چرا که دين ما، دين اخلاق است و اين بايد در نظام اسلامي پررنگ تر شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن