تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816762565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش جریمه قطع درختان بازدارندگی لازم را ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: افزایش جریمه قطع درختان بازدارندگی لازم را ندارد
کد خبر: ۵۴۵۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳ - 08 November 2015


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس،‌ افزایش جریمه قطع درختان تهران را از سوی شورای شهر اقدامی مناسب خواند وتصریح کرد: با توجه به سود بالای ساخت و ساز در کشور افزایش جریمه قطع درختان، بازدارندگی لازم را ندارد زیرا خسارتی که از قطع درختان به شهر وارد می‌شود چندین برابر جریمه فعلی است.

عباس صلاحی در گفت وگو با خانه ملت، با مثبت ارزیابی کردن مصوبه شورای شهر مبنی بر افزایش جریمه قطع درختان، گفت: البته نمی توان افزایش جریمه قطع درختان را مهمترین راهکار در جلوگیری از قطع درختان عنوان کرد زیرا با توجه به نقش مهمی که درختان در کاهش آلودگی و تلطیف هوای کلانشهر تهران دارند میزان جریمه‌های فعلی در مقابل اقدام متخلفان مبلغ ناچیزی است؛‌ بهتر است مسئولان ذی‌ربط با نظارت بیشتر و برنامه‌ریزی منسجم از قطع درختان و ساخت وسازهای غیرقانونی جلوگیری کنند که نیازی به افزایش جریمه‌ها نباشد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید براینکه افزایش جریمه قطع درختان در صورتی کارساز است که مسئولان از ساخت وسازهای غیرمجاز جلوگیری کنند، افزود: با توجه به سود بالای ساخت و ساز در کشور افزایش جریمه قطع درختان، بازدارندگی لازم را ندارد زیرا خسارتی که از قطع درختان به شهر وارد می شود چندین برابر جریمه فعلی است البته شاید افزایش جریمه قطع درختان تا حدودی از قطع درختان جلوگیری کند ولی به هیچ وجه مانع صدمات ناشی از ساخت و‌ساز نمی‌شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، بر ضرورت برخورد جدی با ساخت وسازهای غیرقانونی تاکید کرد و گفت:  قوه قضائیه باید با کسانی که در جریان ساخت و ساز غیرقانونی  اقدام به تخریب فضای سبز می‌کنند برخورد جدی داشته باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس نهم،‌ افزایش جریمه قطع درختان تهران را از سوی شورای شهر اقدامی مناسب خواند و تصریح کرد: هر اقدام پیشگیرانه ای که در جهت حفظ محیط زیست و فضای سبز انجام شود به شرطی که کارشناسانه باشد حائزاهمیت است.

وی برخورد جدی با متخلفان را بهترین راهکار برای جلوگیری از تخریب محیط زیست عنوان کرد و افزود: باید با صراحت و جدیت جلوی این دست تخلفات گرفته شود و با متخلفان به شدت برخورد کرد.

صلاحی با انتقاد از اینکه مجوزدهندگان مسئول ساخت وسازهای غیرقانونی هستند، ادامه داد: پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز اگرچه عملکرد مثبتی است ولی بهتر است قبل از آن سازمان‌ها و مسئولانی که به متخلفان مجوز غیرقانونی می دهند را شناسایی و با آنها به شدت برخورد کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس نهم، بر ضرورت جلوگیری از تخریب محیط زیست تاکید و تصریح کرد: باید با هر فرد و سازمانی  که به هر نحوی اقدام به قطع درختان و تخریب محیط زیست می‌کند برخورد کرد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس نهم،‌ با اشاره به نقش سازمان محیط زیست و شهروندان در قبال محیط زیست، افزود:  سازمان محیط زیست باید با توجه به وظیفه خطیر خود در قبال محیط زیست با ارائه راهکارهای مناسب از قطع درختان و همچنین تخریب محیط زیست جلوگیری کند؛ بهتر است شهروندان نیز در راستای حفظ بهتر محیط زیست تعامل بیشتری را با مسئولان ذی ربط داشته باشند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد:  سازمان شهرداری‌ها باید با جدیت بیشتر و ایجاد گشت‌های محسوس و نامحسوس نظارت بیشتری بر انواع ساخت وسازها داشته تا به راحتی بتوانند تخلفات را به گوش مسئولان برسانند.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن