تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821034214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشته‌شدن کودک 6 ساله به‌ضرب 5 گلوله پلیس آمریکا/ 2کشته و4زخمی


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
چراغ گردان آژیر پلیس کشته‌شدن کودک 6 ساله به‌ضرب 5 گلوله پلیس آمریکا/ 2کشته و4زخمی

رسانه های آمریکایی گزارش دادند؛
کشته‌شدن کودک 6 ساله به‌ضرب 5 گلوله پلیس آمریکا/ 2کشته و4زخمی
دو مأمور پلیس ایالت لوئیزیانای آمریکا با شلیک به یک پدر و فرزند، پدر خانواده را مجروح و فرزند 6 ساله او را در داخل خودرو به قتل رساندند.



به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، رسانه خبری وابسته به شبکه ای بی سی نیوز آمریکا (ABCNews) در خبری فوری گزارش داد: «در یک تیراندازی در ایالت اوکلاهامای آمریکا یک نفر کشته و دونفر دیگر مجروح شدند.»     بنا به گزارش شبکه محلی کوکو-تی‌وی (Koco-TV) از توابع ای بی سی نیوز، پلیس آمریکا گزارش داد در پی شلیک سه گلوله در جنوب غربی شهر اوکلاهاما مرکز ایالت اوکلاهامای آمریکا، سه نفر هدف گلوله قرار گرفتند که تاکنون مرگ یکی از آن ها تأیید شده شده است. پلیس آمریکا در حال بررسی این حادثه است.     همچنین صبح امروز یکشنبه در تیراندازی دیگری در شمال شرقی شهر اوکلاهاما، یک نفر مجروح شد. مأموران پلیس در این تیراندازی نقش داشته اند.     این سومین حادثه از نوع خود در کمتر از یک هفته گذشته در این منطقه است. در تیراندازی دیگری در روز سه شنبه هفته گذشته در ایالت همجوار، دو مأمور پلیس ایالت لوئیزیانای آمریکا با شلیک به یک پدر و فرزند، پدر خانواده را مجروح و فرزند 6 ساله او را در داخل خودرو به قتل رساندند.     کوکو-تی‌وی به نقل از سی ان ان (CNN) گزارش داده هنوز مشخص نیست علت این حادثه که در ساعات شب در یک خیابان بن بست رخ داده چیست، به ویژه آن که بازرسان پرونده گفته اند هیچ مدرک مهمی دال بر مجرم بودن "کریس فیو" راننده خودرو وجود نداشته و از درون خودرو این شخص اسلحه ای کشف نشده است.     "جرمی ماردیس" فرزند شش ساله کریس فیو در حالی به ضرب گلوله افسران پلیس آمریکا کشته شد که تنها شش سال داشت و در پایه اول دبستان درس می خواند. پلیس با شلیک پنج گلوله به سر و سینه این کودک 6 ساله او را از پای درآوردند.     در خبری دیگر، دادگاهی در شهر اوکلاهاما رأی دادگاه بدوی به محکومیت یک قاتل 25 ساله به حبس ابد را تأیید کرد. به گزارش شبکه محلی نیوز9 (News9) به نقل از آسوشیتدپرس (AP)، این فرد سه سال پیش در 2012 یک جوان 22 ساله را به ضرب گلوله کشته بود.    

 

    505



۱۷/۰۸/۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن