تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814721935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقتی به کرار گفتم حاشیه‌هایت را کم کن، او به من خندید!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
بهروز پرورش خواه وقتی به کرار گفتم حاشیه‌هایت را کم کن، او به من خندید!


وقتی به کرار گفتم حاشیه‌هایت را کم کن، او به من خندید!
پیشکسوت استقلال معتقد است حاشیه سازی برای تیم خوب نیست.



به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بهروز پرورش‌خواه هافبک اسبق استقلال می‌گوید این تیم باید جام حذفی را جدی بگیرد چون راه رسیدن به آسیا در این مسیر هموارتر است.   شرايط اين روزهاي استقلال را چطور ارزيابي مي‌كنيد؟
وقتي صدرنشين ليگ هستيم و در جام حذفي هم مدعي اصلي معلوم است كه اوضاع روبه‌راه بوده و انگيزه‌ها بالا است.   فكر مي‌كنيد استقلال مي‌تواند اين روند را ادامه دهد؟
بله مي‌تواند اما چون در ليگ بازي‌هاي زيادي باقي مانده بهتر است آنها بازي‌هاي جام حذفي را خيلي جدي بگيرند. راه رسيدن به آسيا از طريق جام حذفي خيلي آسان‌تر است لذا بايد با تمام وجود بازي كنند. حالا پرسپوليس هم حذف شده و كار استقلال كمي راحت‌تر است.   در جام حذفي كدام تيم‌ها براي استقلال دردسرساز خواهند شد؟
ذوب‌آهن و تراكتورسازي مدعيان اصلي هستند و استقلال بايد از پس اين تيم‌ها برآيد.   در ليگ برتر چطور؟
تراكتور در ليگ برتر مدعي نيست اما ذوب‌آهن مي‌تواند باشد و همين‌طور استقلال خوزستان كه خوب امتياز جمع كرده است.   گويا استقلال مي‌خواهد جاسم كرار را به سپاهان بدهد؟
خب براي استقلال نداشتن جاسم كرار بهتر از داشتنش است. او حاشيه‌سازي مي‌كند. قبلاً با داوران يا بازيكنان حريف درگير مي‌شد حالا با خود باشگاه درگير شده است. اين درست است كه او پولش را مي‌خواهد اما اين‌طور حاشيه‌سازي هم خوب نيست. من خودم يك بار با كرار صحبت كردم. به او گفتم حاشيه‌هايت را كم كن تو بازيكن توانايي هستي.   كرار چه گفت؟
فقط خنديد! حيف است بازيكني با اين توانايي اين‌قدر حاشيه‌ساز باشد.   450



۱۷/۰۸/۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن