تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813072718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاثیر وام خودرو با نرخ 16‌درصد مقطعی است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تاثیر وام خودرو با نرخ 16‌درصد مقطعی است
کد خبر: ۵۴۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰ - 08 November 2015


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با بیان اینکه وام 25 میلیون تومانی خرید خودرو تاثیر مقطعی در بازار خودرو خواهد داشت، گفت: لازمه تحریک بازار خودرو ارائه تسهیلات خرید خودرو با نرخ سود 12 درصد است.

سیدمحمد بیاتیان درگفت و‌گو با خبرنگارخبرگزاری خانه‌ملت درخصوص تاثیرات ارائه تسهیلات خرید خودرو گفت:با توجه به شرایط اقتصادی موجود،بسیاری از خانوارها نمی توانند از وام بانکی خرید خودرو با شرایط اعلام شده،استفاده کنند.

نماینده مردم بیجار وگروس درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: براساس اطلاعات به دست آمده مقرر شده بخشی از منابع درنظرگرفته شده برای رونق بازار خودرو،درجهت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی به کار گرفته شود این درحالی است که از تسهیلات بانکی با نرخ سود 16 درصدی دربخش حمل و نقل عمومی هم استقبال نمی شود.  

 

وام 25 میلیون تومانی خودرو تاثیرمقطعی در بازار خودرو دارد

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: باید پذیرفت ارائه وام خودرو 16 درصدی به مالک یک تاکسی فرسوده برای جایگزینی خودرو جذابیتی ندارد.

بیاتیان با بیان اینکه وام 25 میلیون تومانی خودرو تاثیرمقطعی در بازار خودرو خواهد داشت،افزود: برای خروج بازار از رکود فعلی نیاز به ارائه تسهیلات بانکی خرید خودرو هستیم به نحویی که برای متقاضیان خرید خودرو جذابیت داشته باشد.

وی گفت: ارائه تسهیلات خرید خودرو با نرخ سود 12 درصد می توانست بخشی از متقاضیان خرید خودرو را مجاب کند که از این تسهیلات استفاده کنند به دلیل اینکه درغیر اینصورت در شرایط فعلی اقتصاد اولویت بسیاری از خانوارها تامین معیشت خانواده است نه اخذ وام خرید خودرو با نرخ 16 درصد .

بیاتیان افزود:نرخ سود تسهیلات بانکی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی باید 7 درصد شود تا انگیزه خرید ایجاد کند.

 

افزایش ارتقای کیفیت خودرو لازمه رونق بازار

وی گفت: درصورتی که وام خودرو با سود 16 درصد ارائه شود ،طرح مذکورموفقیت چندانی به همراه نخواهد داشت.

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس،یادآورشد: یکی از موارد مهم در رونق بازار خودرو ارتقای کیفیت خودروها است به دلیل اینکه بخشی ازمتقاضیان خرید خودرو مشکل مالی ندارند،بنابراین باید به نیاز این متقاضیان نیز پاسخ داده شود.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن