تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819963207




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قيمت نفت صادراتي عربستان افزايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۵۶ب.ظ)
قيمت نفت صادراتي عربستان افزايش يافت موج - افزايش سود پالايشي در آسيا سبب شد عربستان قيمت نفت صادراتي خود را به اين منطقه افزايش دهد.
به گزارش خبرگزاري موج، عربستان قيمت نفت صادراتي به کشورهاي آسيايي را افزايش داد زيرا سود پالايشي در اين منطقه افزايش يافته است.
اين در حالي است که عربستان قيمت نفت صادراتي خود را به آمريکا کاهش داده است تا بتواند سهم خود را در بازار ايالات‌متحده حفظ کند.
شرکت آرامکو عربستان قيمت شاخص نفت خام سبک عربي خود را براي بازار آسيا ۳۰ سنت افزايش داد، به گونه‌اي که رقم قيمت اين شاخص يک دلار و ۳۰ سنت ارزان‌تر از شاخص نفت خام آسيا خواه بود. اين افزايش بيش از برآورد کارشناسان است.
با اين همه، اين شرکت قيمت شاخص سبک عربي را براي صادرات به آمريکا ۲۰ سنت کاهش داد تا قيمت آن ۴۵ سنت بالاتر از شاخص نفت خام آمريکاي شمالي باشد. قيمت شاخص مياني و سنگين ۲۰ سنت و قيمت شاخص فوق سبک نيز ۱۰ سنت کاهش داشت.
سعودي‌ها بهاي نفت صادراتي به مديترانه و شمال غرب اروپا را نيز کاهش دادند. براي ماه سپتامبر، قيمت نفت صادراتي به شمال غرب اروپا يک دلار و ۳۵ سنت و قيمت نفت صادراتي به منطقه مديترانه نيز ۵۰ سنت کمتر شد.
شرکت پالايشگر سوئدي پريم اعلام کرد که پس از دو دهه، براي نخستين بار يک محموله نفتي را از عربستان وارد کرده و شرکت لهستاني گروپا نيز به جاي نفت خام روسي که به طور معمول وارد مي‌کند، به تازگي يک محموله نفت عربستاني وارد کرده است.
داده‌هاي بلومبرگ نشان مي‌دهد که توليد نفت عربستان در ماه اکتبر سال جاري ميلادي به ۱۰ ميليون و ۳۸۰ هزار بشکه در روز مي‌رسيده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن