تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819491996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراگیری ومدرسه محوری دواصل مهم المپیادورزشی درون مدرسه ای است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش استان البرز: فراگیری ومدرسه محوری دواصل مهم المپیادورزشی درون مدرسه ای است خبرگزاری پانا:معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش استان البرز؛از المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای به‌عنوان یکی از طرح‌های موفق وزارت آموزش‌وپرورش نام برد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۷ آبان ساعت 14:11

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگارپانا، فرشید علیزاده معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان البرز،دربرنامه ورزشی سکودرسیمای استانی البرز؛از المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای به‌عنوان یکی از طرح‌های موفق وزارت آموزش‌وپرورش نام برد که بر اساس سیاست فراگیربودن و مدرسه محور بودن فعالیت‌های تربیت‌بدنی و ورزش دانش‌آموزی است،که در آن تعداد بیشتری از دانش‌آموزان مشارکت پیدا کنند.
در این برنامه تلویزیونی که مهرزاد حمیدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت متبوع نیز مهمان تلفنی برنامه بود؛ با ذکر این‌که المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای باهدف مدرسه محور نمودن و دانش‌آموز محور نمودن فعالیت‌های دانش‌آموزی طرح‌ریزی‌شده که این برنامه مورد اقبال بسیار خوب دانش‌آموزان ، والدین و اولیای مدارس قرارگرفته است .
حمید قاسمی مدیر رادیو ورزش نیز مهمان تلفنی برنامه بود و از زنگ ورزش صبحگاهی به‌عنوان یک میعاد و میثاق بین مردم ایران برای ورزش و ارتقا ء تحرک نام برد و مدارس آموزش‌وپرورش را بهترین مکان برای فرهنگ‌سازی ورزش صبحگاهی دانست .
فرشید علیزاده  از اهداف ،ساختار ، چگونگی ، اجرای ستاد المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای و نقش‌های مدیریت آموزشگاه ، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی معلم تربیت‌بدنی و ورزش در اجرای بهینه  المپیادسخن گفت. وی باتاکیدبرنقش مهم المپیادهای درون مدرسه ای گفت: نظارت فنی این المپیاد برعهده معلم تربیت‌بدنی و ورزش قراردارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن