تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817072726




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جانشين ناحيه مقاومت بسيج مالك اشتر: گروههاي رزمي بسيج تا حرم امام (ره) پياده‌روي مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: جانشين ناحيه مقاومت بسيج مالك اشتر: گروههاي رزمي بسيج تا حرم امام (ره) پياده‌روي مي‌كنند
خبرگزاري فارس: حسين گودرزي گفت: پياده‌روي گروه‌هاي ذوالفقار بسيج تا مقصد حرم مطهر امام (ره) روز 12 خرداد برگزار مي شود.
به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، حسين گودرزي جانشين ناحيه مقاومت مالك اشتر صبح امروز در نشست خبري ستاد گراميداشت نوزدهمين سالگرد رحلت حضرت امام(ره) كه در محل فرماندهي سپاه ناحيه شرق تهران برگزار شد در خصوص اسكان زائران حضرت امام (ره) گفت: با هماهنگي صورت گرفته در ستاد مركزي بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره)، اسكان و ساماندهي زائراني كه از استان‌هاي مختلف كشور به تهران مي‌آيند از سوي نواحي نيروي مقاومت صورت مي‌گيرد.
وي افزود: پيش بيني شده است كه 200 هزار زائر از بسيجيان شرق تهران در مرقد امام حضور يابند.
گودرزي يادآور شد: بر اساس تجربيات سال‌هاي گذشته زائران غير سازماندهي شده داريم كه از استان‌هاي شمالي و مجاور به تهران مي‌آيند و در مراسم‌هاي اين روز شركت مي‌كنند. اين زائران در شهر تهران و خانواده‌هاي خود اسكان مي‌يابند.
جانشين ناحيه مقاومت بسيج مالك اشتر خاطر نشان كرد: پيش قراولان از شنبه در محل مرقد مستقر مي‌شوند و اسكان تا عصر چهاردهم خردادماه هم ادامه خواهد داشت. ميزباني 152 هزار نفر از زائران به عهده سپاه ناحيه شرق است. همچنين ستاد بازگشت و گمشدگان در اين ناحيه تشكيل مي‌شود و استان‌هائي كه به ما سپرده شده‌اند در اين محل اسكان مي‌دهيم.
گودرزي در مورد امكانات اياب و ذهاب زائران حضرت امام (ره) با اشاره به اينكه هزينه اياب و ذهاب زائران در تهران از طريق وسايل نقليه عمومي و رايگان است، گفت: در ستاد مركزي بزرگداشت ارتحال حضرت امام، نماينده رئيس‌جمهور اعلام كرد كه هزينه اياب و ذهاب از طريق استانداري پرداخت شده است.
وي افزود: بيش از 1200 نفر از خواهران و برادران بسيجي در روز 14 خرداد در حرم امام به خدمت‌رساني به زائران مشغول هستند. بسيجيان در ايستگاه‌هاي صلواتي در مراسم سالگرد اقدام به اطلاع‌رساني و راهنمائي آنها خواهند كرد.
اين مقام مسئول در بسيج ناحيه مالك اشتر تهران گفت: فعاليتمان را از فروردين امسال با ايجاد 22 كميته و 42 ستاد اجرايي در سطح محدوده خودمان تشكيل داديم كه با تشكيل جلسات هماهنگي با نمايندگان استان هاي ميهمان و نيز جلسات هماهنگي با مسئولان محلي براي رفاه حال زائران از نظر فرهنگي و بهداشتي، سعي داريم تا امكانات براي زائران به بهترين نحو مهيا شود.
گودرزي با اشاره به برنامه هاي ايام ارتحال حضرت امام گفت: برنامه هاي زيادي براي شركت كنندگان در مراسم ارتحال حضرت امام (ره) در نظر گرفته شده كه در روز 13 خرداد مراسم استقبال نمادين از خادمان حرم رضوي را خواهيم داشت كه اين خدام با لباس هاي مخصوص خود در اين مراسم شركت مي كنند و پرچم حرم حضرت امام رضا(ع) نيز در اين مراسم برافراشته خواهد شد.
وي افزود: با ايجاد ستاد 15 خرداد به منظور بزرگداشت شهداي اين روز، مراسمي با حضور يكي از شخصيت هاي برجسته كشور در محل مقبره الشهداي 15 خرداد در ميدان امام رضا(ع) برگزار مي شود.
مسئول ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) در ناحيه مقاومت بسيج مالك اشتر اعلام كرد: برگزاري مراسم عكاسي با موضوع مراسم ارتحال حضرت امام(ره) از ديگر برنامه هاي اين ايام خواهد بود كه در سطح كشور برگزار خواهد شد.
وي خاطرنشان كرد: برنامه پياده روي گروه‌هاي ذوالفقار از ستاد ناحيه تا حرم مطهر را با حضور 2000 نفر از بسيجيان خواهيم داشت كه اين برنامه در روز 12 خرداد برگزار مي شود.
گودرزي اضافه كرد: 200 نفر از دوچرخه سواران بسيجي نيز در روز 11 خرداد فاصله حرم حضرت عبدالعظيم(ع) تا حرم امام(ره) را طي خواهند كرد.
جانشين ناحيه مقاومت شهرستان تهران ضمن تشريح برنامه‌هاي فرهنگي ورزشي اين ستاد يادآور شد: برنامه‌هاي فرهنگي، مسابقات، مقاله نويسي، نمايشگاه، تئاتر و سرود در سطح منطقه‌ و به صورت غير متمركز توسط حوزه‌هاي مقاومت بسيج انجام مي‌شود. به جز اين يكي از مهمترين برنامه‌ها اجراي شامگاه مشترك 400 نفر از بسيجيان شرق تهران در 12 خرداد در محل حسينيه جماران است.
وي افزود: بيست هزار بسيجي خواهر و برادر در سطح حوزه‌ها و پايگاه‌ها و بسيج، برگزاري مراسم ارتحال حضرت امام را برگزار مي‌كنند.
همچنين سپاه ناحيه شرق تهران به همراه ستاد برگزاري ارتحال حضرت امام مسئوليت امنيت مراسم ارتحال را در حرم حضرت امام برعهده خواهند داشت.
گودرزي تصريح كرد: با مقايسه اقدامات سال گذشته و امسال يادآور شد: سال گذشته طبخ غذا توسط شركت‌ها صورت مي‌گرفت ولي امسال طبخ غذا در مساجد شرق تهران صورت مي‌گيرد. سال گذشته 12 هزار پرسنل در اين مراسم حضور داشتند.
وي افزود: در جلسات با نمايندگان استان‌ها و مناطق توجيهات كامل را براي آنها تشريح كرده‌ايم و دستورالعمل‌هاي لازم جهت اجراي مراسم و در اختيار آنها قرار گرفته است.
زائران حضرت امام در ايام مراسم سالگرد ارتحال بيمه مي‌شوند اين بيمه شامل حوادث و درمان است كه شامل زوار و خادمان مي‌شود.
مسئول ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام در شرق تهران با اعلام شماره 2000885 جهت ارتباط با زائران گفت: مردم مي‌توانند براي اعلام مشكلات و همچنين اعلام پيام‌هايشان از طريق اين شماره موارد مهم را به ما منعكس كنند.
انتهاي پيام/
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 313]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن