تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819166493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوشحالی باداشتوبر از بازگشت به میادین


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خوشحالی باداشتوبر از بازگشت به میادین
مدافع ملی‌پوش بایرن از اینکه امشب بعد از ماه‌ها مصدومیت بار دیگر فرصت حضور در میدان را پیدا کرد، ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش در هفته دوازدهم فصل جاری بوندسلیگا بایرن مونیخ میزبان اشتوتگارت بود که در پایان موفق شد حریف خود را با نتیجه پرگل 4 بر 0 در هم بکوبد.
در دقیقه 59 این بازی هولگر باداشتوبر که به دلیل مصدومیت حدود 200 روز از میادین فوتبال دور بود، به جای توماس مولر وارد زمین شد و هفتادوپنج هزار تماشاگر استادیوم آلیانس آرنا هم همراه با این بازیکن از این اتفاق ابراز شادی کردند.
این مدافع که اواخر آوریل سال جاری در بازی مرحله یک‌چهارم پایانی چمپیونزلیگ مقابل اف سی پورتو مصدوم شده بود، بعد از پایان مسابقه امشب به شبکه تلویزیونی "اسکای" گفت:" فوق‌العاده بود؛ شور و شعف هواداران حس بسیار خوبی به من داد که آن را در تمام وجودم حس کردم."
فیلیپ لام هم در مورد بازگشت هم تیمی اش به میادین، گفت:" وقتی باداشتوبر به میدان آمد، احساساتم برانگیخته شد. او یک آدم فوق‌العاده است که جانش را برای تیم می‌گذارد و فوتبالیست بی‌نظیری هم هست. امروز بازی خوبی داشتیم و عالی نتیجه گرفتیم و فکر می‌کنم یارانم از آن لذت بردند."
آرین روبن نیز در مورد پیروزی بایرن گفت:" ما از فضاهای موجود به خوبی استفاده کردیم و بازی خوبی ارائه دادیم. من در نیمه دوم دو فرصت جدی و خطرناک داشتم که از آنها استفاده نکردم؛ از این مسئله ناراحتم چرا که من آدم جاه‌طلبی هستم و می‌خواهم از همه موقعیت‌هایم استفاده کنم. همیشه بهتر است دو یا سه گل بزنی، و نه فقط یک گل. ما باید به عملکرد خودمان با دید انتقادی نگاه کنیم و باید همیشه با تمام توان و جنگندگی پا به میدان نبرد بگذاریم. به نظر من برای هر کسی باعث افتخار است که عضو این تیم باشد."

فیلیپ لام هولگر باداشتوبر آرین روبن بایرن مونیخ

ارسال به تلگرام


00:21  1394/08/17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن