تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802442252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درگیری معاون وزیر با یک نامزد انتخابات


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: درگیری معاون وزیر با یک نامزد انتخابات
یکی از پرحاشیه‌ترین اتفاقات امروز مجمع پینگ پنگ زمانی بود که حسین عزیزی یکی از کاندیداها در حال ایراد سخنرانی بود اما با برخورد سخت رییس مجمع یعنی نصراله سجادی(معاون وزیر ورزش و جوانان) روبه‌رو شد.
کد خبر: ۵۴۵۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹ - 07 November 2015


مجمع انتخاباتی تنیس‌روی میز که امروز برگزار شد، خالی از مسائل حاشیه‌ای نبود و از مهم‌ترین آن ها می‌توان به دعوای لفظی نصراله سجادی با یکی از کاندیداها اشاره کرد .به گزارش تابناک ورزشی یکی از پرحاشیه‌ترین اتفاقات امروز مجمع پینگ پنگ زمانی بود که حسین عزیزی یکی از کاندیداها در حال ایراد سخنرانی بود اما با برخورد سخت رییس مجمع یعنی نصراله سجادی(معاون وزیر ورزش و جوانان) روبه‌رو شد.عزیزی سخنانش را اینگونه آغاز کرد: مدیران قدیمی سازمان تربیت بدنی از بنده شناخت دارند، زیرا مدتی در بخش مدیریت حقوقی درحال فعالیت بودم. گفتن چند نکته را ضروری می‌دانم. خوشحالم که حالا وزارت ورزش یک سیستم دانشگاهی دارد و افرادی در راس آن قرار دارند که با مدارک دانشگاهی به این حوزه وارد شده‌اند. عزیزی در ادامه صحبت‌های خود را جنجالی‌تر کرد و گفت: فکرمی‌کنم یک سال پیش بود که برای برگزاری یک مسابقه ورزش به سنندج رفته بودم. دوستان پینگ‌پنگی هم درآن جا حاضر بودند و به شدت از فدراسیون وقت گلایه داشتند درآن زمان به دلیل مسئولیت‌هایی که داشتم بسیار گرفتار بودم ولی تلاش کردم و یک سالن برای پینگ‌پنگی‌ها گرفتم. بعد از آن صحبت‌هایی پیش آمد و هشت استان از بنده حمایت کردند.بنده به دلیل این که در گذشته معاون وزیر و سردار بودم به این مسئله نیازی نداشتم اما قرار براین بود که چند ماه بعد از آن موضوع جلسه‌ای برگزار شود ولی این اتفاق نیافتد و ما هر چه در این خصوص پرسیدم گفتند حالا حالاها انجام نمی‌شود و این یعنی بداخلاقی.دراین زمان نصراله سجادی رو به عزیزی گفت: شما که یک حقوقدان هستید، باید بدانید که دستور جلسه چیز دیگری است و نباید دراین خصوص صحبت کنید. پس از آن عزیزی گفت که این زمان بنده است و دراین جا زمان به قدری نیست که برنامه‌ها گفته شود و باید نقد شود و شما هم زمان بنده را می‌گیرید.سجادی هم در پاسخ گفت: بنده باید بگوییم صحبت کنید یا نکنید! دستورجلسه معلوم است و اگر شما بخواهید صحبت کنید بقیه هم می‌خواهند همین کار را انجام دهند، خواهش دارم رعایت کنید.پس از این گفت وگوی نه چندان دوستانه، عزیزی گفت: عده‌ای هستند که در این جلسه انصراف می‌دهند در حالی که به این جلسه آمده‌اند و از قبل ثبت‌نام کرده‌اند. اگر در قانون هم نگاه کنید این یک بی‌اخلاقی است. هر کس که می‌خواست انصراف دهد بهتر بود که در جلسه حاضر نشود. عده‌ای پشت پرده به من گفتند که مجمع نرو اما من گفتم احترام می‌گذارم و در جلسه حاضر می‌شوم ،این در حالیست که چند هفته قبل گفته بودند که ما به عزیزی رای می‌دهیم و من هم آمدم. پس از این صحبت‌ها که میان عزیزی و سجادی مطرح شد، معاون وزیر با لحنی تند گفت: وزارت ورزش در این انتخابات کاندیدایی ندارد و هر کس هم که گفته است کاندیدای وزارت است من آن را تکذیب می‌کنم. اما در پایان ، صحنه دیدنی زمانی بود که عزیزی می‌خواست از سالن خارج شود و به سمت سجادی رفت ولی وی با عزیزی خداحافظی نکرد.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن