تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813159065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف سه تن داروي مخدر، روان‌گردان و مکمل رژيم غذايي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۷:۳۹ب.ظ)
کشف سه تن داروي مخدر، روان‌گردان و مکمل رژيم غذايي موج - معاون غذا و داروي دانشکده علوم پزشکي آبادان گفت: سه تن داروي مخدر و روان‌گردان، مکمل رژيم غذايي و ورزشي در بازديدهاي اخير کارشناسان بازرسي اين معاونت کشف شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مرتضي جعفري در جمع خبرنگاران افزود: اقلام کشف شده شامل 200 نوع محصول دارويي، غذايي و آرايشي بهداشتي تاريخ گذشته و قاچاق بود.
وي اظهار کرد: اين ميزان اقلام از مراکز عرضه مواد غذايي و آرايشي بهداشتي و عطاري‌ها، سالن‌هاي زيبايي و باشگاه‌هاي بدن‌سازي و داروخانه‌هاي شهرستان ضبط شد که پس از اخذ مجوز از دادستان و با حضور نماينده پسماند شهرداري و نماينده نيروي انتظامي آبادان معدوم شد.
جعفري ادامه داد: عطاري‌هاي متخلف به اداره تعزيرات حکومتي آبادان معرفي و با تخلف داروخانه‌ها در کميسيون ماده 20 رسيدگي به تخلفات مراکز درماني رسيدگي مي‌شود.
معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکي آبادان از شهروندان خواست، اقلام دارويي، پودرهاي مکمل رژيمي و ورزشي را از داروخانه‌هاي مجاز تهيه و از تقلبي نبودن کالا و تاريخ مصرف آن اطمينان حاصل کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن