تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820111789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آل‌کثیر: فعلا برای آقای گل شدن رقیبی ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آل‌کثیر: فعلا برای آقای گل شدن رقیبی ندارم
عیسی آل‌کثیر در حال حاضر در مسابقات جام‌حذفی آقای گل است. او با توپی که در بازی با پدیده مشهد وارد دروازه کرد، خودش را 4 گله کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آل‌کثیر در مورد پیروزی مقابل پدیده مشهد در یک هشتم جام‌حذفی گفت: فکر کنم این چهارمین بردمان در لیگ‌برتر جام‌حذفی بود و از لحاظ روحی خیلی بهتر شدیم در این مدت اذیت شدیم اما تمریناتی که انجام دادیم به برد ما در بازی با پدیده کمک کرد. امیدوارم اولین قهرمانی جام‌حذفی تاریخ باشگاه نفت را امسال کسب کنیم.

او در مورد گلی که به پدیده زد ادامه داد: گلی که زدم تلاش تمام بچه‌ها بود. بعداز چند بازی که من را به کار نگرفتند خدا را شکر توانستم گلزنی کنم. از گلر بگیرید تا سایر بازیکنان همه در این امر به من کمک کردند. گل من تا حدودی روی صعودمان تاثیر گذاشت.

مهاجم نفت‌تهران که در حال حاضر آقای گل رقابت‌های جام‌حذفی است در این‌باره می‌گوید: تمام تلاشم را می‌کنم که در این جام آقای گل شوم. یونس شاکری، علی زینالی و مهدی دغاغله که هر یک 3 گل در جام‌حذفی زده بودند تیم‌‌هایشان حذف شد بنابراین فعلا رقیبی جدی ندارم اگر آقای گل جام‌حذفی شوم این قضیه افتخاری نیز برای باشگاه نفت‌تهران نیز محسوب می‌شود.

وقتی از این بازیکن سوال شد چرا یکی در میان در بازی‌ها به عنوان بازیکن فیکس به میدان می‌رود و در حالی که در هر بازی که به میدان می‌رود، گل می‌زند و یا پاس گل می‌دهد ولی مدتی بیرون می‌ماند، پاسخ داد: خودم هم نمی‌دانم به هر حال نظر مربی هست و من به آن احترام می‌گذارم. تلاش می‌کنم بهترین بازی‌هایم را برای نفت انجام دهم. هیچ بازیکنی دوست ندارد بیرون بماند اما نظر کادرفنی از اهمیت بالایی برخوردار است.

آل‌کثیر در پایان افزود: برای مصدومان بیشمارمان یعنی بوعذار، سیدجلال، عزت‌کرامت، سانتوس و غیره آرزوی سلامت می‌کنم. هر یک از بازیکنان وزنه‌ای برای تیم محسوب می‌شوند. بنابراین ما یک تیم مصدوم داریم.

عیسی آل کثیر نفت تهران

ارسال به تلگرام


15:44  1394/08/16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن